هدیه فراق فیرمینو؟ – 10 نکته کلیدی که باید قبل از بازی آرسنال مقابل لیورپول بدانید – لیورپول اف سی

سرمربی 6 تغییر در استمفورد بریج از تیمی انجام داد که 4-1 به من سیتی باخت، ترنت الکساندر-آرنولد و محمد صلاح هر دو نیمکت نشین شدند و ویرجیل فن دایک به دلیل بیماری کاملاً کنار گذاشته شدند.

شکست تحقیرآمیز 4-1 در اتحاد آخر هفته گذشته با تساوی 0-0 در استمفوردبریج در سه شنبه شب دنبال شد.

اگر به دنبال دیدگاهی مغرضانه در مورد روند رسیدگی هستید، به وبلاگ زنده روز مسابقه This Is Anfield که از ساعت 3:45 بعد از ظهر در دسترس خواهد بود، نگاه نکنید.

کلوپ پس از تصمیم او برای اخراج نکردن هری کین در جریان تساوی 2-2 مقابل تاتنهام در دسامبر 2021، به تیرنی اعتراض کرد.

پل تیرنی درگیری یکشنبه را قضاوت خواهد کرد – داوری که سابقه همکاری با سرمربی لیورپول را دارد.

لیورپول در 6 بازی قبلی خانگی خود با آرسنال در لیگ برتر پیروز شده است، 22 بار گل زده و تنها 4 گل دریافت کرده است.

آخرین سفر پیروزمندانه آرسنال به آنفیلد در سپتامبر 2012 انجام شد، زمانی که گل های لوکاس پودولسکی و سانتی کازورلا با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.

اما از این پس، اگر سه بار در هفته بازی نکنیم، زمان بیشتری برای تمرین داریم.

پس از یک مشکل به ظاهر بی پایان خم کننده لگن و نشانه های کمی از جدول زمانی، تیاگو می تواند این آخر هفته برای اولین بار از فوریه درگیر شود.

دیوگو جوتا از زمان تساوی 2-2 در اتحاد آوریل گذشته برای لیورپول گلی نزده است، اما حریفان یکشنبه تیمی هستند که او معمولاً در برابر او شادی زیادی داشته است.

این می تواند بهترین فرصت برای او باشد تا اولین بار در کمپین خود را به دست بیاورد، زیرا اکثریت را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است، با مشکلات همسترینگ و ساق پا که او را از میادین دور نگه داشته است.

هیچ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سه دوره لیگ قهرمانان اروپا از چنگ لیورپول دور نشده است، به این معنی که چیزی جز یک برد در روز یکشنبه کافی نخواهد بود.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 مارس 2023: روبرتو فیرمینو بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل هفتم در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستریونایتد در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

سرمربی در تمام وقت به تیرنی گفت: “من با هیچ داوری مشکلی ندارم. فقط تو.”

تیاگو کمی متفاوت به نظر می رسد [than Diaz]، مدت زیادی نبود، اکنون سه، چهار بار با تیم تمرین کرده و ممکن است در دسترس باشد. اما باید بررسی کنیم که او امروز چه احساسی دارد.”

لندن، انگلیس - یکشنبه، 9 اکتبر 2022: داروین نونیز از لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل تساوی تیمش در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه آرسنال و باشگاه لیورپول در ورزشگاه امارات جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

3. تغییرات بیشتر

لیگ برتر (29) | آنفیلد
9 آوریل 2023 | ساعت 4:30 بعد از ظهر (BST)


آرسنال، رهبر لیگ، میهمان این آخر هفته است، زیرا لیورپول برای اولین بار در بیش از یک ماه گذشته به آنفیلد بازگشته و به دنبال بیانیه ای است.

لیورپول مقابل آرسنال

قرمزها از قدرتمندترین تیم آرسنال در سال‌های متمادی استقبال خواهند کرد، در بازی‌ای که در آن تنها سه امتیاز برای حفظ هر گونه امیدی برای صعود به چهار تیم برتر کفایت می‌کند.

فیرمینو قرار است تابستان امسال با انتقال آزاد آنفیلد را ترک کند و در صورت حضور در این بازی از آخرین فرصت خود برای ثبت گل در این بازی لذت خواهد برد.

در کنار جوتا، روبرتو فیرمینو نیز بیش از هر تیم دیگری مقابل آرسنال گل‌های لیورپول را به ثمر رسانده است.

کلوپ فاش کرد که برنامه شلوغ بازی ها “درها را به روی همه باز می کند” و پیشنهاد کرد که می توان انتظار تغییرات بیشتری در ترکیب این هفته داشت.

لیورپول، انگلیس - سه‌شنبه، 21 فوریه 2023: هواداران لیورپول در Spion Kop قبل از بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه لیورپول و رئال مادرید در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

برخلاف دیدارهای اخیر با چلسی، که اکنون 465 دقیقه بدون گل سپری شده است، این بازی به دنبال گلزنی است.

1. بازگشت تیاگو؟

این برزیلی در 17 بازی مقابل توپچی ها 10 گل به ثمر رسانده است، از جمله یک هت تریک به یاد ماندنی در لیگ برتر 5-1 در دسامبر 2018.

6. جوتا بالاخره اردکش را بشکند؟

یک برد لطفا، قرمزها!

https://www.thisisanfield.com/2023/04/firminos-parting-gift-10-key-things-to-know-ahead-of-arsenal-vs-liverpool/ منبع:

“این اولین پیروزی کوچک است، این چیزی است که شما باید بر آن بنا کنید.”

7. چهار امید برتر در آستانه

بازی لیورپول و آرسنال در لیگ برتر اسکای اسپورت و رویداد اصلی اسکای اسپورت به صورت زنده نمایش داده می شود که شروع آن در ساعت 16:30 (BST) برگزار می شود.

“لوئیس [Diaz] و تیاگو [are] تمرین کاملاً عادی است.» مدیر فاش کرد.

9. Tierney مسئول

مهاجم پرتغالی هفت بار مقابل آرسنال برای قرمزها به ثمر رسانده است، بیش از هر تیم دیگری، میانگین یک گل در هر 73 دقیقه.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 1 دسامبر 2021: داور پل تیرنی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین اورتون اف سی و لیورپول اف سی، 239 دربی مرسی ساید، در گودیسون پارک.  لیورپول 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی خود گفت: “قبل از بازی گفتم و الان هم می گویم، این هفته متفاوت است زیرا ما سه بار بازی می کنیم.”

منچستر، انگلیس - شنبه، 1 آوریل 2023: جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و لیورپول در استادیوم سیتی منچستر، افسرده به نظر می رسد.  من سیتی 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

قرمزها 10 امتیاز کمتر از منچستریونایتد رده چهارمی دارند و کاهش امتیاز بیشتر مقابل آرسنال می تواند نشان دهنده پایان امیدهای واقع بینانه برای بازگرداندن اوضاع باشد.

یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از آرسنال به رسانه ها گفت که این هافبک “شاید” در دسترس باشد زیرا اکنون “سه یا چهار بار” با ترکیب کامل تمرین کرده است.

با توجه به کیفیت حریف، درخواست بزرگی خواهد بود، اما لیورپول باید راهی پیدا کند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد و نتیجه بگیرد تا فصل را زنده نگه دارد.

تنها رابی فاولر (12) گل های لیورپول مقابل آرسنال در تمام رقابت ها بیشتر از فیرمینو است.

لیورپول به دنبال استفاده از قدرت تماشاگران خانگی در بازگشت به آنفیلد خود برای الهام بخشیدن به نمایش بهتر و بازگرداندن کمپین فعلی به مسیر خود است.

دو تیم 180 بار در دیدارهای خود در لیگ برتر گل زده اند که بیش از هر بازی دیگری در این رقابت هاست.

آرسنال در حالی که اولین قهرمانی خود در لیگ از فصل “شکست ناپذیر” 2003/04 را تعقیب می کند، یکشنبه به عنوان یکی از محبوبیت ها به میدان می رود، اما آنفیلد از یک شکارگاه شاد برای توپچی ها فاصله زیادی دارد.

5. انتظار اهداف داشته باشید

تنها یکی از 45 بازی اخیر لیگ بین دو تیم بدون گل به پایان رسیده است – تساوی 0-0 در امارات در سال 2015.

لیورپول، انگلیس - شنبه، 29 دسامبر 2018: روبرتو فیرمینو، بازیکن لیورپول، گل پنجم را با هم تیمی های خود در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و آرسنال اف سی در آنفیلد به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

یکشنبه اولین بازی لیورپول در آنفیلد در بیش از یک ماه گذشته است، آخرین بازی شکست 7-0 منچستریونایتد در ابتدای ماه مارس است.

2. «آنفیلد است»

10. برای پوشش به ما بپیوندید!

منچستر، انگلستان - شنبه، 1 آوریل 2023: محمد صلاح (L) بازیکن لیورپول با داروین نونیز جایگزین در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچستر سیتی و لیورپول در ورزشگاه سیتی منچستر جایگزین شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در اینجا 10 نکته وجود دارد که باید قبل از بازی لیورپول و آرسنال بدانید.

لندن، انگلیس - چهارشنبه، 16 مارس 2022: دیوگو جوتا، بازیکن لیورپول، پس از به ثمر رساندن اولین گل، در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین آرسنال اف سی و لیورپول در ورزشگاه امارات جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

آلمانی توضیح داد: “در یک بازی خانگی، بدیهی است که یک تقویت عظیم می تواند باعث شود تماشاگران، چالش ها را جشن بگیرند، تکل های کشویی را جشن بگیرند، توپ به بیرون می رود – همه چیز از اینجا شروع می شود.

8. آواز قوی فیرمینو؟

4. از نظر تاریخی یک سفر سخت برای بازدید کنندگان

رئیس در مورد اهمیت استفاده از جو به نفع تیم در تلاش برای تغییر وضعیت اخیر صحبت کرد و اذعان داشت که “هیچ رازی” در نقشی که جمعیت می تواند ایفا کند وجود ندارد.