هدیه کریسمس داور به ارلینگ هالند (تصویر)

ماشین گلزن نروژی منچسترسیتی در بازی هفته هجدهم تیمش مقابل اورتون توانست در دقیقه 24 دروازه حریف را باز کند. 20 دقیقه بعد قرار بود او با یک خطای فاحش و بی پروا از زمین اخراج شود اما داور تصمیم گرفت این بازیکن را با کارت زرد جریمه کند.

1786913
1786912

هالند بیرون از محوطه جریمه اورتون ویتالی میکولنکو را تکل کرد زیرا او با هر دو پا توپ را در اختیار داشت و تعادلش را به هم ریخت. مدافع تافی ها روی زمین می پیچید و انتظار داشت مهاجم 22 ساله اخراج شود، اما داور تصمیم گرفت در شب سال نو با هلند صبور باشد.

1786915
هالند با یک پرش بلند بازیکن حریف را تکل کرد و پای او را قطع کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به گفته برخی کارشناسان و کاربران شبکه های اجتماعی، ارلینگ هالند باید در نیمه اول بازی شب سال نوی میلادی منچسترسیتی مقابل اورتون کارت قرمز می گرفت.

پس از این صحنه، شاگردان لمپارد به شدت به تصمیم اندرو مودلی اعتراض کردند. پیتر والتون، داور سابق لیگ برتر انگلیس در مصاحبه با بی تی اسپورت گفت که مهاجم سیتی خوش شانس بود که پس از خطا در زمین ماند و اخراج نشد. او فکر می کرد که اندی مادلی به دلیل بازی شدید دو تیم برای کنترل خلق و خوی خود به مشکل می خورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1862227
ژانویه 11, 1401 در 01:05
11.4K |

2نقطه نظر

او خوش شانس بود که بعد از آن تکل اخراج نشد

مهاجم نروژی سیتی خوش شانس بود که به خاطر تکل وحشیانه اش کارت قرمز دریافت نکرد.

هدیه کریسمس داور به ارلینگ هالند (تصویر)

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار فیلم ها و عکس هایی از لحظه تکل وحشیانه هالند روی پای میکولنکو، او را خوش شانس خواندند که از کارت قرمز مستقیم داور جان سالم به در برد. گروهی معتقد بودند که اگر مدافعی این خطا را روی مهاجم انجام می داد، با کارت قرمز مجازات می شدند.

1786914