هرتابرلین 2 – بایرن مونیخ 3/ نیمه پر گل; یک نیمه خالی

پس از آن بایرن مونیخ موفق شد بار دیگر دروازه هرتا را باز کند اما آلفونسو دیویس آفساید اعلام شد و این گل مردود اعلام شد. در ادامه بازی، جریان بازی کاملا آرام بود و هیچ یک از دو تیم موفق به ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه دیگر نشدند. سپس روی پاس مارسل زابیتزر بود که کینگزلی کومان ضربه ای زد و می توانست گل بعدی بایرن مونیخ را به ثمر برساند، اما ضربه او در مسیر دروازه هرتا به دروازه حریف برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. همچنین تلاش هرتا برای گل تساوی بی نتیجه ماند و این دیدار با برتری 2 بر 3 بایرن مونیخ به پایان رسید.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بایرن مونیخ که در هفته های اخیر در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا نتایج درخشانی کسب کرده است، امشب در دیداری دشوار در هرتابرلین توانست با نتیجه 2-3 به پیروزی برسد.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی سریع گل اول را به ثمر رساند. روی توپ سادیو مانه در زمین هرتا و فرستادن این بازیکن به محوطه جریمه، جمال موسیالا از این موقعیت استفاده کرد و با یک ضربه دقیق گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه 23 سادیو مانه شانس خود را داشت و روی ضدحمله سریع بازیکنان بایرن مونیخ می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما کریستنسن به خوبی ضربه او را مهار کرد. اما در اواسط نیمه اول، بایرن مونیخ گل دوم را نیز به ثمر رساند. ضربه محکم گورتسکا به روگل برخورد کرد و چوپو موتینگ با ضربه دقیق خود روی ریباند توانست دروازه هرتا را باز کند. یک دقیقه بعد و در دقیقه 38 بایرن مونیخ گل سوم را به ثمر رساند. پاس قنبری از بیرون محوطه جریمه به اریک چوپو موتینگ برخورد کرد و او توانست با یک ضربه دقیق گل سوم تیمش را به ثمر برساند. اما در دقیقه 40 هرتا یکی از گل های از دست رفته را جبران کرد. روی پاس دقیق ریچر، لوکباکیو با یک ضربه والی تماشایی موفق شد گل اول هرتابرلین را به ثمر برساند. اما در آخرین ثانیه های نیمه اول، روی خطای پاوار بود که هرتابرلین پنالتی گرفت. سلکه توانست با فریب نویر دروازه را باز کند و نیمه اول هیجان انگیز این بازی با برتری 2-3 بایرن مونیخ به پایان رسید. بایرن مونیخ در نیمه دوم هجومی را آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی جمال موسیالا می توانست با یک ضربه دروازه هرتا را باز کند اما کریستنسن واکنش خوبی نشان داد.