هرج و مرج، درگیری و دستگیری در رزمایش مصلی سلیمانی

آخرین تمرین تیم فوتبال مسجد نفت سلیمان عجیب و غیرمنتظره بود.

هرج و مرج، درگیری و دستگیری در رزمایش مصلی سلیمانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدار مقابل گل گهر که در نهایت با نتیجه غیرمنتظره 5 بر صفر شاگردان مهاجری به پایان رسید. اخباری مبنی بر حضور برخی مدیران باشگاه در رختکن و فحاشی به سرمربی این تیم منتشر شد و حالا آخرین تمرین مسجد سلیمانی با اتفاقات عجیب و البته تلخی همراه شده است.
ماجرا از این قرار است که حسین سوسنی معاون فرهنگی باشگاه نفت مسجد سلیمان به همراهی یکی از عوامل اجرایی با حضور در محل تمرین و در حالی که قصد درگیری فیزیکی با رضا مهاجری را داشتند، در آنجا از الفاظ رکیک علیه سرمربی تیم استفاده کردند. تیمی که می گیرند
اما خیلی زود این موضوع توسط اعضای تیم به رحمان بن سعید دادستان مسجد سلیمان ابلاغ می شود که پس از اطلاع از ماجرا بلافاصله به محل تمرین رفت و در پی شکایت مهاجری معاون رئیس جمهور. از باشگاه و رهبر حاضر در تمرین، دستگیر و به بازداشتگاه منتقل می شوند.
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با سرمربیگری رضا مهاجری شروع خوبی در لیگ برتر داشت اما پس از وقفه ای از رقابت ها این تیم در ابتدای رقابت ها دچار رکود شد و با نتیجه 4 بر صفر و 5 بر صفر مقابل نساجی مازندران شکست خورد. قائم شهر و گل گهر در مسجد سلیمان شرایط این تیم و رضا مهاجری را به بلاتکلیفی کشاندند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1847696
19 اکتبر 1401 در 10:40 ب.ظ
9.6 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

قائم مقام و سرپرست باشگاه در چارچوب اقدامی عجیب;