هروه رنار پشت دست کی روش نشست

از دیگر بازیکنان مطرحی که در این برنامه حضور داشته اند می توان به رافینیا آلکانتارا، بازیکن سابق بارسلونا و اینتر، سیلوستر، بازیکن سابق منچستریونایتد، تیم کیهیل استرالیایی و خاوی مارتینز اشاره کرد، هرچند فکر می کردند ایران در مرحله گروهی حذف خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1851355
11 نوامبر 1401 در 2:19 ب.ظ
36.2K امتیاز خبر|

24نقطه نظر

پیش بینی رقیب سابق کی روش در الکاس قطر

رنار در جام جهانی گذشته هدایت تیم ملی مراکش را برعهده داشت که شاگردان کیروش با گل دقیقه 95 عزیز بوهادوز موفق شدند پیروز از زمین خارج شوند. او اکنون فکر می کند ایران می تواند در گروه B بالاتر از آمریکا و ولز در رده دوم قرار گیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شبکه الکاس قطر مانند سال های گذشته برنامه خود را با نام «اسکاتی» پخش می کند که در این ویژه برنامه، شخصیت های خاص و مشهور دنیای فوتبال از کشورهای مختلف، تیم هایی که به سمت آنها پیش می روند. مراحل مختلف جام جهانی و قهرمان این پیکارها را پیش بینی کنید.

مهمان دیگر این برنامه والتر زنگا، دروازه بان سابق تیم ملی ایتالیا و اینتر بود. او همچنین معتقد بود انگلیس به عنوان تیم اول به دور بعد می رود، اما در مورد تیم دوم تردید داشت. زنگا گفت: حدس زدن تیم دوم سخت است. زیرا ولز، آمریکا و ایران قدرت یکسانی دارند. بنابراین گزینه عجیبی را انتخاب می کنم و ایران را انتخاب می کنم.

وائل جمعه پیشکسوت فوتبال مصر نیز یکی از مهمانان این برنامه بود. او چند شب پیش با حضور در استودیو برنامه، انگلیس را تیم اول گروه دانست و در مورد تیم دوم گفت: بعد از آمدن کارلوس کی روش شانس صعود برای ایران بیشتر شده است. بنابراین ایران را به عنوان تیم دوم انتخاب کردم.

زنگا معتقد بود ایران و هلند در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم خواهند رفت و بعداً درباره این دیدار گفت: امیدوارم دوست خوبم کارلوس کی روش من را مورد انتقاد قرار ندهد و مرا مقصر نشناسد. (می خندد) تیمش را به مرحله یک هشتم نهایی رساندم. من کارلوس را می شناسم، او دوست من است، اما در این مرحله هلند پیروز خواهد شد.

قرار است در شب های آینده و قبل از شروع جام جهانی، شخصیت های دیگری نیز در این برنامه حضور یافته و پیش بینی خود را از تیم های راه یافته به مرحله حذفی جام جهانی و تیم قهرمان اعلام کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وقتی از رنار در مورد تیم دوم صعودکننده از گروه B سوال شد، او پاسخ داد: کی روش به نیمکت ایران بازگشته است. او در سال 2018 عملکرد بسیار خوبی با ایران داشت و توانست این تیم را به جام جهانی برساند. به همین دلیل ایران را در رتبه دوم گروه خود قرار می دهم.

زنگا در نهایت معتقد بود که آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 قطر خواهد شد.

در آخرین قسمت از برنامه انتظارات که عصر امروز از شبکه الکاس پخش می شود، هروه رنار مربی تیم ملی عربستان در استودیو این برنامه حضور داشت و پیش بینی خود را از مراحل مختلف جام انجام داد. از جهان. .

هروه رنار با اشاره به عملکرد خوب کی روش مقابل ایران گفت که تیمش می تواند به مرحله حذفی صعود کند.

مجید الخلیفی بازیکن سابق قطری، سردبیر روزنامه استاد الدوحه و یکی از بنیانگذاران برنامه جنجالی مجلس در شبکه الکاس قطر مهمان دیگر این برنامه بود. وی همچنین به شانس صعود ایران به دور بعد نگاه کرد و در این خصوص گفت: انگلیس به تیم اول صعود می کند. تیم های ایران، آمریکا و ولز رقابت سختی دارند و سطح تیم ها نزدیک تر است.

نکته جالب در مورد پیش بینی این مربی فرانسوی، صعود تیم های ملی ایران و عربستان به دور بعد بود. رنار معتقد است ایران و انگلیس از گروه دوم جام جهانی به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

هروه رنار که با حضور در قاره آفریقا نام خود را در دنیای فوتبال مطرح کرده است، معتقد است که ایران و سنگال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم هایی که مدتی پیش در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. نکته جالب این است که رنار فکر می کند تیم های آسیایی ایران، ژاپن، قطر، کره جنوبی و عربستان از گروه های خود بیرون خواهند آمد. رنار در پایان تیم ملی کشورش فرانسه را به عنوان قهرمان جام جهانی معرفی کرد.

طی شب های گذشته چهره های دیگری نیز به برنامه انتظار دعوت شده اند. یاسین ابراهیمی بازیکن الجزایری الغرافه نیز ایران را تیم دوم گروه B دانست و گفت: انگلیس به عنوان تیم اول صعود می کند و برای تیم دوم معتقدم رقابت بین ایران و آمریکا خواهد بود. ایران تیم خوبی است و من آنها را به عنوان تیم دوم انتخاب می کنم.

یکی دیگر از نکات پیش بینی رنار صعود تیم ملی عربستان به گروه سخت C است. سرمربی سعودی ها معتقد است تیمش با آرژانتین به مرحله یک هشتم نهایی خواهد رفت. تعدادی که در رسانه های سعودی و یک صفحه خبری واکنش هایی را به همراه داشت نوشت که رنار نمی دانسته که با آرژانتین، لهستان و مکزیک هم گروه است.

هروه رنار، سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان صعود ایران به دور دوم جام جهانی را پیش بینی کرد.

هروه رنار پشت دست کی روش نشست

وی ادامه داد: پس از بازگشت کارلوس کی روش، ایران شانس بیشتری دارد. به نظر من ولز شانسی برای صعود ندارد و بین ایران و آمریکا تیم کی روش راهی مرحله بعد می شود.