هرگز در استقلال چای ننوشتم / حاجیلو توهم دارد و احساس خطر می کند



اصغر حاجیلو بازیکن و مربی سابق استقلال که در حال حاضر ریاست آکادمی این باشگاه را بر عهده دارد در گفت و گو با خبرورزشی به شدت از کاظم اولیالی انتقاد کرد و مدعی شد که او می خواهد کنترل آکادمی استقلال را در دست بگیرد. از این نظر با اولیا هم صحبت کردیم که به این مدیر مستقل فرصت دفاع بدهیم.

آقای حاجیلو در مورد ماجرای سبو شهبازیان به شدت از شما انتقاد کرد.
دعوای شهبازیان و حاجیلو به شخص من ربطی ندارد بلکه فقط مسائل حقوقی را مطرح کردم و دلم برای استقلال می سوزد. حاجیلو دچار توهم است و احساس خطر می کند که اگر من شخصاً پست های استقلال را زیر نظر نداشته باشم، عده ای می خواهند جای او را بگیرند. من هرگز در زندگی ام پاسخی برای بحث های احمقانه و احمقانه نداشته ام. من تحصیل نکرده بودم و برای کسی چای سرو نکردم. این بحث ها در شرایط فعلی استقلال مطلقاً ربطی ندارد. عقل سلیم حکم می‌کند که در این مرحله وارد چنین بحث‌هایی نباشم. ماجرای شهبازیان و ماجرای آکادمی توسط مدیرعامل باشگاه استقلال بررسی و حل می شود، اما نمی دانم چرا حاجیلو دچار توهم بود و احساس خطر کرد. منظورم این بود که جواب …

وی همچنین به قرارداد آکادمیک پیشنهادی 5 ساله شما در قالب شرکت پیشکسوتان استقلال اشاره کرد.
این شرکت یک تجارت کاملا قانونی است که مطابق با قوانین کشور ثبت و فعالیت می کند. این شرکت یک مدیرعامل دارد و اعضای هیئت مدیره آن همگی فارغ التحصیلان استقلال هستند از آقای جباری گرفته تا نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی و علی سامره که اکنون سرپرست تیم است. شرکت پیشکسوتان استقلال کارهای خود را در قالب پرونده های حقوقی انجام می دهد و همیشه در زمان هر مدیری برای کمک به استقلال برنامه ریزی می کند و در صورت تمایل به مدیران مشاوره می دهد. این مشکل اصلا غیرقانونی نیست و در زمان مدیران قبلی هم پیش آمده است. وقتی آقایان از ما مشاوره می خواهند، صادقانه و بدون چشمداشت مالی صحبت می کنیم و برنامه های خود را ارائه می کنیم، اما اینکه از آنها استفاده شود یا نه، بحث مدیریت باشگاه است. استقلال خانه من است، آیا می توانم نسبت به آن بی تفاوت باشم؟

چرا آکادمی استقلال در سال های اخیر به محل و محل اختلاف استقلالی ها تبدیل شده است؟
با توجه به اینکه ساختار صحیحی در روند مالکیت باشگاه ما حاکم نبوده و همچنان ضعف های مدیریتی داریم که باید اصلاح شود. وقتی ساختار درست نباشد، افرادی که از آن رنج می برند به دلایل مختلف با دیگران به مشکل می خورند.

مصاحبه حاجیلو را بخوانید: مدیرعامل استقلال سینی چای برایم می آورد تا از نزدیک ببینم/ آقای علیایی! صبو شهبازیان به پیشکسوتان استقلال در گود گفت این آخرین باری است که درباره من صحبت می کنید!



سرویس داخلی اخبار فوتبال