هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، به دنبال انتقال به سری آ برای احیای دوران متزلزل خود است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

TalkSPORT خبرنگار الکس کروک گفته است GIVEMESPORT این بازیکن 30 ساله ممکن است به دنبال “جای پای” ستاره سابق یونایتد باشد کریس اسمالینگ برای دریافت زمان منظم بازی.

با وجود یک گربه نقل و انتقالات محدود برای کار، باشگاه باید با تلاش برای جمع‌آوری هرچه بیشتر پول با خلاص شدن از شر بازیکنان ناخواسته، از سرمربی حمایت کند.

شخص مردم قبلاً گزارش داده است که دفاع با ستاره های قرضی یکی از بالاترین نرخ های فرسایشی را خواهد دید اریک بیلی و قهرمان لیگ اروپا الکس تلس تصمیم گرفت که برود.

تغییرات دفاعی یونایتد


در حالی که تن هاگ فاش کرده است که آماده است تا بازیکن سابق لسترسیتی را حفظ کند، مگوایر ممکن است برای طولانی‌تر کردن دوران حرفه‌ای خود در عرصه بین‌المللی نیاز به تماس سختی داشته باشد.

وستهام یونایتد نیز در این مدت با انتقالی مرتبط بوده است شخص مردم در گذشته در مورد علاقه ایتالیا و همچنین پاری سن ژرمن گزارش داده است.

به من گفتند که او می‌خواهد به خارج از کشور برود و به ایتالیا برود، به دنبال کریس اسمالینگ، جایی که شاید فوتبال کمی کندتر از لیگ برتر است که به سبک او می‌آید و شاید جایی که می‌توانید بروید و به نوعی بازسازی خارج از کانون توجه

گرت ساوتگیت، سرمربی سه شیرها نشان داده است که مدافع یونایتد باید بیشتر بازی کند زیرا وضعیت فعلی به سادگی نمی تواند ادامه پیدا کند.


تابستان زمان تغییر خواهد بود زیرا اریک ده هاگ، سرمربی منچستریونایتد، تلاش می کند تا پس از اولین فصل موفق، تیم را در تصویر خود شکل دهد.

یونایتد بهتر است حتی نیمی از 80 میلیون پوندی را که در سال 2019 به روباه ها پرداخت کرد، دریافت کند و حتی یک قرارداد قرضی به عنوان بهترین راه برای تخلیه مدافع میانی مطرح شده است.

در مورد آینده کاپیتان باشگاه علامت سوال هایی وجود دارد هری مگوایر که در این فصل از 61 بازی یونایتد در تمامی رقابت ها تنها 16 بازی را شروع کرده است.

سرنوشت مشابهی برای فارغ التحصیلان آکادمی براندون ویلیامز و Axel Tuanzebe در حالی که فیل جونز پیش از این اعلام کرده بود که پس از 12 سال دوری خود را ترک می کند.

نه تنها این، بلکه ملی پوش انگلیسی نقش مدافع میانی چپ مورد علاقه خود را از دست داده است و حتی به ترتیب توسط لوک شاو، مدافع چپ غصب شده است.

ایتالیا خواستار مگوایر است


برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!
تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!

https://thepeoplesperson.com/2023/06/02/manchester-united-skipper-harry-maguire-eyeing-serie-a-move-to-reignite-faltering-career-264812/ منبع:

یونایتد حتی حاضر است 10 میلیون پوند بازپرداخت کند تا دستمزد او را از دستمزد حذف کند.

بنابراین در این مرحله، رفتن به خارج از کشور محتمل‌تر است، به هر حال من متقاعد نشده‌ام که این پیوندها با وستهم چقدر خوب بوده است.

اسمالینگ، قهرمان لیگ برتر تحت رهبری سر الکس فرگوسن، شیاطین سرخ را به مقصد رم کنار گذاشت، جایی که او یک حرفه کاملا موفق برای خود رقم زد.