هری مگوایر از صحبت های بزرگ خود با عملکرد مسحور کننده انگلیس در برابر اوکراین حمایت می کند – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

– جیمز داکر (@TelegraphDucker) 25 مارس 2023

عملکرد مرد یونایتد اولین بار از زمان مصاحبه‌ی غم‌انگیزش با تایمز بود که در آن او خودش را به‌سختی می‌گفت.

مگوایر هم مقابل ایتالیا و هم مقابل اوکراین عملکرد خوبی داشت. هدف این است که به جای رزرو کردن آنها برای انگلیس، به این روند خوب ادامه دهیم.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/26/harry-maguire-backs-up-his-big-talk-with-mesmerizing-england-performance-against-ukraine-261794/ منبع:

او تنها در یکی از دو دوئل زمینی که خود را در آن یافت برنده شد. او در دو تا از چالش هایش موفق بود.

شماره پنج یونایتد 92 لمس توپ و دقت پاس 92 درصد را ثبت کرد.

مطمئنم اگر از بقیه بچه‌ها بپرسید می‌دانند من چه چیزی را به تیم می‌آورم. من 30 ساله هستم اما واقعاً نیازی به اثبات خودم در این سطح ندارم.»

با این وجود، او از یک بازی ملی خوب با انگلیس لذت برده است. امیدوارم با بازگشت فوتبال باشگاهی، این به یونایتد منتقل شود. با نزدیک شدن به پایان فصل تجاری، تن هاگ از هر بازیکنی، حتی آنهایی که به نقش ثانویه عادت دارند، می خواهد که هر زمان که فراخوانده می شوند، آماده باشند.

او گفت: “من خودم را به گرت که با طیف وسیعی از مدافعان میانی کار می کند، ثابت کرده ام. او حق انتخاب همه مدافعان میانی انگلیسی در کشور را دارد و من بازی می کنم، هر بار که در دسترس هستم، در تیم بوده ام.

مگوایر یک شوت را مهار کرد و به همان اندازه شوت به سمت دروازه به نام خود دارد.

(آمار به دست آمده از Sofascore)

در حالی که مگوایر در اظهارات خود درست می گوید که او یک ستوان مورد اعتماد ساوت گیت است، این را نمی توان در مورد پیراهن یونایتد گفت. اریک تن هاگ به طور واضح به لیساندرو مارتینز و رافائل واران ترجیح داده است و به درستی این کار را انجام داده است. مگوایر شانس های زیادی برای اثبات خود داشته است اما نمایش های او برای یونایتد چندان قانع کننده نبوده است.

مگوایر یک تکل زد.

همانطور که جیمز داکر از تلگراف اشاره می کند، مگوایر می تواند با کمی فروتنی و مسئولیت اشتباهات خود را انجام دهد. برای یک فرد، به ویژه یک رهبر که ادعا می کند، مهم است که کاستی های خود را بپذیرد. تنها در این صورت است که او به عنوان یک بازیکن پیشرفت می کند و به منتقدانش ثابت می کند که اشتباه می کنند.