هری مگوایر سکوت خود را در مورد گمانه زنی های نقل و انتقالات و کمبود زمان بازی شکست – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

“این واقعا مهم است [winning a trophy]این باشگاه خواستار عملکرد خوب در تمامی مسابقات است. این ملی پوش انگلیسی اضافه کرد: فصل گذشته نه تنها در لیگ برتر واقعا ضعیف بودیم، بلکه در رقابت های جام حذفی نیز ضعیف بودیم.


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

و خود مرد با او صحبت کرد ESPN پس از بازی چارلتون و اشاره کرد که چگونه باشگاه در حال حاضر مدافعان با کیفیت زیادی دارد و رقابت برای مکان در حال حاضر بسیار بالا است، اما او به توانایی های خود اطمینان دارد.

– فوتبال روزانه (@footballdaily) 10 ژانویه 2023

در چند بازی، Ten Hag نیز استفاده از آن را انتخاب کرد لوک شاو به عنوان مدافع میانی چپ به جای اینکه با مگوایر برود.

“الان احساس خوبی دارم. ما نیمه‌های میانی خوبی در این باشگاه داریم، رقابت زیادی برای مکان‌ها وجود دارد و من به مبارزه ادامه می‌دهم.”

🗣 “رقابت زیادی برای مکان ها وجود دارد و من به مبارزه ادامه خواهم داد.”

و در حالی که او امیدوار بود بعد از نمایش عالی خود برای سه شیرها در جام جهانی بیشتر درگیر باشد، مگوایر فاش کرد که بیماری در زمان اشتباهی رخ داد و این چیزی بود که در نهایت باعث شد سرمربی از کازمیرو و شاو در دفاع استفاده کند.

بیماری دست ETH را مجبور کرد




https://thepeoplesperson.com/2023/01/11/harry-maguire-breaks-his-silence-on-transfer-speculation-and-lack-of-game-time-257920/ منبع:

گزارش‌های اخیر حاکی از آن بود که استون ویلا به دنبال جذب کاپیتان یونایتد است، اما تن هاگ این درخواست را رد کرد زیرا او می‌خواست پوشش دفاعی را قبل از نیم فصل دوم داشته باشد.

مدافع سابق لسترسیتی همچنین در مورد جاه طلبی این باشگاه برای شکستن خشکسالی جام در این فصل و به خصوص پس از ناامیدی فصل قبل صحبت کرد.

هری مگوایر، کاپیتان باشگاه، شروعی دیگر داشت و در بیشتر موارد مطمئن بود و علامت تجاری او به سمت چپ برای الخاندرو گارناچو، یکی از ویژگی های بازی هجومی یونایتد بود، به خصوص در نیمه اول.

حس خوبی داشتم، هفته گذشته نیز مقابل بورنموث بازی کردم. من از این نظر بدبخت بودم که وقتی از جام جهانی برگشتم، راستش را بخواهید بیماری بدی داشتم و یکی دو هفته مرا عقب انداخت.» اخبار عصر منچستر.

اما این یک کلین شیت دیگر بود، پنجمین کلین شیت یونایتد در شش بازی اخیر از زمان از سرگیری فوتبال داخلی پس از تعطیلات جام جهانی.

مگوایر به دستور نوک زدن سقوط کرده است

هری مگوایر امشب 90 دقیقه در تیم منچستریونایتد حضور داشت pic.twitter.com/jVxmNpAt3n

این بازیکن انگلیسی در دو بازی از سه بازی اخیر خود شروع کرده است اما سرمربی هلندی احتمالاً در بازی های بزرگ به جفت دفاعی متشکل از رافائل واران و لیساندرو مارتینز برنده جام جهانی متوسل می شود.