هری کین: رئال مادرید در قرارداد احتمالی تعویض ادن هازارد توجه خود را به هدف منچستریونایتد معطوف کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

علاقه رئال مادرید به کین نیز توسط Cadena Ser از طریق برجسته شده است دیلی میل.

ادن هازارد ممکن است به عنوان یک وزنه در یک ترتیب احتمالی پول نقد به علاوه بازیکن استفاده شود.

به راحتی می توان فهمید که چرا دو تا از بزرگترین باشگاه های اروپا از کین تحسین می کنند. در یک تیم ضعیف تاتنهام، این بازیکن 29 ساله 28 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است. فقط هالند بیشتر دارد.



برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!

تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!


https://thepeoplesperson.com/2023/05/26/harry-kane-real-madrid-turn-their-attention-to-man-united-target-in-possible-eden-hazard-swap-deal-264568/ منبع:

این گزارش نشان داد که تن هاگ به کین “وسواس” دارد و هلندی معتقد است کاپیتان انگلیس می تواند شیاطین سرخ را به مدعیان واقعی قهرمانی تبدیل کند.

مطابق با مانند، رئیس تاتنهام ترجیح می دهد طلسم ستاره خود را به باشگاهی خارج از انگلیس بفروشد.

با این حال، یونایتد می داند که باید با مقاومت و مخالفت شدید دنیل لوی، رئیس تاتنهام برای به خدمت گرفتن این بازیکن 29 ساله مقابله کند.

آنچلوتی معتقد است که کین می تواند خط حمله رئال مادرید را به سطح بالاتری برساند و می تواند با بنزما برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند.

به طور گسترده گفته می شود که کین هدف شماره یک نقل و انتقالات اریک ده هاگ در آستانه پنجره تابستانی است.

یونایتد در این فصل برای گلزنی با مشکل مواجه شده است و تن هاگ مشتاق است با خرید کین این مشکل را برطرف کند.

به گفته این منبع، واسطه ها در مورد احتمال خرید کین در تابستان امسال به قهرمان اروپای خروجی مراجعه کرده اند. غول های اسپانیایی در حال ارزیابی این پیشنهاد هستند.

خبرنگار منچستر ایونینگ نیوز جزئیات ساموئل لوکهورست روز جمعه یک منبع نزدیک به لوی اصرار داشت که یونایتد باید «او را بکشد [Levy] برای جذب کین در این تابستان.


کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، علاقه مند به جذب هری کین، مهاجم تاتنهام و منچستریونایتد است.

AS می افزاید: “نوع 9 نفری که باشگاه امضا خواهد کرد موضوعی است که هنوز تصمیم گیری نشده است زیرا یک سوال استراتژیک است. مادرید هیچ گامی که فکر می‌کند می‌تواند با هالند در سال 2024 به خطر بیفتد، نخواهد برد.

در رئال مادرید، کارکنان و آنچلوتی توافق دارند که کین بهترین گزینه برای آنهاست زیرا به دنبال رقابت برای کریم بنزما هستند.

AS گزارش می دهد که کین از نحوه پایان فصل تاتنهام ناراضی است. با این حال، لوس بلانکوس تصمیم نهایی در مورد اینکه آیا کین را تعقیب خواهد کرد یا خیر، نگرفته است.

Peoples Person گزارشی را پوشش داد که نشان می داد یونایتد در حال برنامه ریزی برای حرکت هر چه سریعتر برای تضمین خدمات کین است.