هری کین: سهمیه CL؟ باید هر 5 بازی را ببریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تساوی بدون گل تاتنهام مقابل برنتفورد، آرسنال را بار دیگر در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از این تیم پیش انداخت.
شاگردان آنتونیو کونته پس از 33 بازی اکنون 58 امتیاز دارند تا در رده پنجم جدول قرار گیرند و تیم میشل آرتتا با دو امتیاز بیشتر در رده چهارم قرار دارد.
تاتنهام در باخت مقابل برایتون و تساوی مقابل برنتفورد موفق به زدن یک شوت نشد که انتقادات خط حمله این تیم را به دنبال داشت.


سرویس خبر شماره: 1821513 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 13:46 |
598 امتیاز خبر|

0نظرات

هری کین، ستاره تاتنهام هاتسپر معتقد است که تنها راه قهرمانی در لیگ قهرمانان، بردن هر پنج بازی است.

هری کین درباره وضعیت تاتنهام به خبرنگاران گفت: ما هیچ شانسی برای از دست دادن امتیاز نداریم. پنج بازی دیگر باقی مانده و باید هر پنج بازی را ببریم تا سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. ما توانایی انجام این کار را داریم. ما به این توانایی ایمان داریم و این چیزی است که همه برای آن تلاش خواهیم کرد.»
ستاره انگلیسی در مورد شانس تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: اگر در پنج بازی اخیر پیروز شویم، می‌توانیم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم و این تنها چیزی است که می‌توانیم به آن فکر کنیم. می دانیم که این پنج بازی سخت خواهد بود. ما باید با لیورپول بازی کنیم که بازی بسیار سختی برای ماست.
مهاجم تاتنهام افزود: ما یک فصل طولانی را پشت سر گذاشتیم و بدون شک فراز و نشیب هایی داشتیم. فکر می کنم خیلی خوب کار کرده ایم تا بتوانیم در این پست باشیم اما اکنون باید بتوانیم این را کامل کنیم. ما تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ قهرمانان انجام خواهیم داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی