هری کین نه، بایرن مونیخ گزینه فرانسوی است

روزنامه بیلد در گزارشی مدعی شده است حسن صالح حمیدزیچ و یولیان ناگلسمن در ماه های اخیر به کریستوفر نکونکو علاقه نشان داده اند و نام این بازیکن در جلسات باشگاه بایرن مونیخ مطرح شده است. این ستاره فرانسوی در نظر دارد سال آینده لباس یک باشگاه بزرگ را بر تن کند و انتقال به بایرن مونیخ نیز گزینه ای برای اوست. البته باشگاه پرافتخار آلمانی هنوز در این مورد به نتیجه قطعی نرسیده و تنها در صورت جدایی یکی از مهاجمان از این تیم وارد مسیر جذب انکونکو می شود. به نظر می رسد این فصل آخرین فرصت برای لروی سانه باشد و اگر در ماه های آینده نتواند خود را به کادر فنی بایرن مونیخ ثابت کند، فصل آینده این باشگاه را ترک خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1837707
20 اوت 1401 @ 2:38 بعد از ظهر
735

0نقطه نظر

پینی زهاوی، مدیر برنامه های انکونکو نیز امیدوار است در آینده نزدیک دوباره با بایرن مونیخ همکاری کند. رابطه او و صالح حمیدزیچ نسبت به سال گذشته که داوید آلابا رفت بهتر شده است و به همین دلیل احتمال انتقال این ستاره فرانسوی به مونیخ وجود دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بایرن مونیخ در حال بررسی خرید کریستوفر انکونکو، ستاره لایپزیگ و بهترین بازیکن فصل گذشته بوندسلیگا در تابستان سال آینده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی روبرت لواندوفسکی و انتقال این ستاره لهستانی به بارسلونا، اخبار زیادی مبنی بر تمایل این باشگاه برای جذب مهاجم جدید در تابستان 2023 منتشر شده است. به نظر می رسید گزینه مورد علاقه آنها هری کین از تاتنهام باشد، اخبار حاکی از آن است که بایرن مونیخ شرایط جذب مهاجمی را که فصل گذشته جایزه بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا را پیش از رابرت لواندوفسکی به دست آورد، در نظر گرفته است. .