هر بازیکنی نمی تواند رفتار مورینیو را تحمل کند

بازیکن سابق چلسی با اشاره به تاکید مورینیو بر تداوم عملکرد هر بازیکن گفت: مشکل فقط کاری نبود که شنبه انجام می دادیم، بلکه باید هر روز عملکرد مناسبی ارائه می کردیم. مطابق با استانداردهای او.»
هوث در مورد رابطه خود با مورینیو افزود: “راستش من او را دوست داشتم. او بسیار سیاه یا سفید بود. من چندین بار از او بازخورد مثبت داشتم، اما اگر از بازی یک بازیکن راضی نبود، به او سه می گفت. بارها به او گفت که این مزخرف است و سپس سعی کنید مشکلات خود را به او نشان دهید: “این چیزی نیست که هر بازیکنی بتواند با آن کنار بیاید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

رابرت هوث بازیکن سابق چلسی می گوید رفتار عجیب ژوزه مورینیو به گونه ای است که هر بازیکنی نمی تواند تحمل کند.

هر بازیکنی نمی تواند رفتار مورینیو را تحمل کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رفتار و سبک فوتبال مورینیو برای بسیاری از بازیکنان به خصوص در تیم هایی که او روی نیمکت حضور داشت، شناخته شده است.
این مربی پرتغالی در سال 2004 به چلسی رفت و توانست به یکی از موفق ترین مربیان تاریخ این باشگاه تبدیل شود و قهرمانی های زیادی را با این تیم جشن بگیرد.
هوث در آن زمان پیراهن چلسی را بر تن داشت و تجربه جالبی را با لقب آقای ویژه در پرونده حرفه ای خود ثبت کرد.
او در گفتگو با Ladbrokes در این باره گفت: “اگر شما مطابق با استانداردهای او عمل نکنید، او به شما فرصتی می دهد و فرصت دیگری به شما می دهد، اما اگر در این مرحله اشتباه کنید وقت شما تمام شده است.” او چنین فضایی را ایجاد می کند و این دقیقاً دلیل موفقیت چلسی زیر نظر این مربی است.”


سرویس خبر شماره: 1845816
8 اردیبهشت 1401 ساعت 12:49 بعد از ظهر |
3.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رابرت هات: