هزینه نگهداری 3 بازیکن استقلال 212 میلیارد تومان است!/ زحمات باشگاه برای تجدید میلیون ها ستاره

هزینه نگهداری 3 بازیکن استقلال 212 میلیارد تومان است!/ زحمات باشگاه برای تجدید میلیون ها ستاره

استقلالی ها در حالی به پایان رقابت های لیگ برتر و جام حذفی رسیدند که نتوانستند در مسابقات لیگ برتر از مقام سومی کسب کنند و در بازی پایانی جام حذفی از دور رقابت ها کنار رفتند. با این حال تعدادی از بازیکنان استقلال توانستند عناوین بهتر و بالاتری را در رده بندی آن تیم کسب کنند.

یاماگا در فصل تازه پایان یافته لیگ برتر نیز 7 گل برای استقلال به ثمر رساند و در 27 بازی در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت تا ثابت ترین بازیکن این تیم به حساب آید.

مهدی قیدی با زدن 12 گل و دادن 8 پاس گل موفق ترین بازیکن استقلال است که طبق آمار و ارقام منتشر شده در سایت ترانسفر مارکت (صفحه استقلال) یک میلیون و چهارصد هزار یورو ارزش دارد.

مشخصا سران باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با این سه بازیکن برای فصل آینده کار سختی در پیش دارند. محبی و قیدی بازیکنانی قرضی از باشگاه های سانتا کلارا و شباب الاهلی بودند و قرارداد کوین یاماگا با استقلال به طور رسمی در 18 تیرماه به پایان می رسد و او باید با استقلال برای تمدید این قرارداد به توافق برسد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

قیمت کل این سه بازیکن 3 میلیون و 800 هزار یورو است که با قوانین جدید و قراردادهای ریالی و با احتساب قیمت هر یورو (56 هزار تومان) استقلال باید حدود 212 میلیارد تومان بودجه را کنار بگذارد. برای این سه نفر تا بتوانیم با آنها همنشینی کنیم تا از فصل آینده بهره ببریم.

پس از این بازیکن، محمد محبی که 8 گل لیگ برتری به ثمر رساند و 4 پاس گل داد، دومین بازیکن یک میلیون و دویست هزار یورویی و ارزشمندترین بازیکن استقلال است که چنین قیمتی در این جدول رقم زده است. . همچنین کوین یاماگا، مدافع-هافبک فرانسوی استقلال نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که با رقم یک میلیون و دویست هزار یورو به بهترین قیمت در استقلال ارزش گذاری شده است.