هشتم آذر: روز ملی فوتبال در سه رشته ورزشی

8 آذر را می توان روز ملی فوتبال ایران نامید. به خصوص که امروز در آستانه یک صعود تاریخی هستیم.

هشتم آذر: روز ملی فوتبال در سه رشته ورزشی

به امید یک پیروزی شیرین در روز ملی فوتبال؛ روزی که قرار است کارهای ناتمام دهه 1990 را با نسل جدید طلایی به پایان برسانیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اغراق نیست اگر امروز را مهم ترین روز فوتبال داخلی بدانیم. روزی که فوتبال ایران بعد از همه اتفاقات، 90 دقیقه با بزرگترین دستاورد خود فاصله دارد.


سرویس خبر شماره: 1856217
8 دسامبر 1401 ساعت 01:27
2.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

ایران – آمریکا ثانیه به ثانیه و لحظه به لحظه

صعود به دور دوم جام جهانی، هدفی که از چهار سال پیش به عنوان هدف اصلی فوتبالدوستان دنبال می شد، اکنون در دسترس آنهاست.

اما این جام جهانی فقط مختص بازیکنان تیم ملی و کادر فنی نیست و سایر بخش های فوتبال ایران را نیز در بر خواهد گرفت. از هواداران و حامیان گرفته تا مدیران و رسانه ها. در این بین مجله اخبار فوتبال که از ابتدای مسابقات پوشش گسترده و جامعی از رویدادهای جام جهانی 2022 داشته است، بازی ایران و آمریکا را با قدرت و در همه حال پوشش خواهد داد. این پوشش شامل اخبار و فیلم‌های خبری لحظه‌ای (فیلم‌های ارسالی از سوی خبرنگاران و هواداران)، بارگذاری ویدئوهای مرتبط با شبکه‌های تلویزیونی خارجی و داخلی، انتشار نظرات کارشناسان فوتبال، عکس‌های به‌روز و تصاویر اختصاصی و همچنین آمار و … مربوط به مسابقه و مهمتر از همه با کیفیت و پخش همزمان مسابقات روی آنتن خواهد بود. که در آن کنفرانس های مطبوعاتی و تشکیل تیم های زنده را نیز پوشش می دهیم. به آن پادکست مجله اخبار فوتبال را هم اضافه کنید که بازی حساس مقابل آمریکا را قبل از مسابقه و چند ساعت بعد از مسابقه تحلیل می کند.

ایران امروز در بازی با آمریکا تنها با تساوی به این هدف دست پیدا می کند و درخشش باورنکردنی ستاره های تیم ملی مقابل ولز امید زیادی را در بین اهالی فوتبال ایجاد کرده است که سفیدپوشان ایران به هدف مورد نظر دست پیدا کنند. نتایج.

این نسلی است که در 8 آذر در ملبورن تاریخ ساز شد. حالا نگاه ها به نسل جدید طلایی فوتبال ایران دوخته شده است.