هشدار استمفوردبریج: زیدان به چلسی آسیبی نمی رساند!

امانوئل پتیت در مصاحبه ای گفت:زین الدین زیدان انگلیسی صحبت نمی کند بنابراین او گزینه خوبی برای جایگزینی گراهام پاتر در چلسی نخواهد بود. این را در حالی می گویم که برای هم تیمی سابقم زیزو احترام زیادی قائل هستم.

پاتر در ماه سپتامبر به این تیم پیوست. آیا این بدان معناست که آنها واقعاً می خواهند او را اخراج کنند؟ باشگاه باید از او حمایت کند. تیم پاتر هنوز شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. اگر پاتر را اخراج کنید، جانشین او باید خود را با شرایط جدید وفق دهد و این زمان می برد. هواداران باید درک کنند که چند هفته طول می کشد تا مربی جدید خود را با تیم وفق دهد.

1806578

سرویس خبر شماره: 1872898
مارس 8, 1401 @ 8:39 ب.ظ
نمایش 4K |

0نقطه نظر

حمایت امانوئل پتی از پاتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از باخت 2-0 چلسی مقابل تاتنهام، گراهام پاتر بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار گرفته است و بسیاری از هواداران و کارشناسان منتظر اخراج این سرمربی از استمفوردبریج هستند.

چلسی در پانزده بازی اخیر خود فقط 2 برد داشته است و هواداران دیگر تحمل این وضعیت را ندارند. به همین دلیل در روزهای اخیر بازار گمانه زنی ها و شایعات در مورد جانشین احتمالی پاتر داغ شده بود، اما امانوئل پتی، هافبک سابق چلسی به طور غیرمنتظره ای از گراهام پاتر حمایت کرد و گفت که شایعات زیادی در مورد انتخاب زیدان به عنوان جانشین او وجود دارد اما زیزو پیروز می شود. گزینه خوبی برای چلسی نیست.

1806577

امانوئل پتی، هافبک سابق چلسی به مسئولان باشگاه هشدار داد که زین الدین زیدان گزینه مناسبی برای جایگزینی گراهام پاتر و هدایت این تیم نیست.

هشدار استمفوردبریج: زیدان به چلسی آسیبی نمی رساند!

گراهام پاتر در اواسط فصل سپتامبر پس از اخراج غیرمنتظره توماس توچل از چلسی، باشگاه سابق برایتون را به مقصد استمفوردبریج ترک کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی