هشدار اپل واچ: کارلوس داری چه کار می کنی؟ (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آیا این مهم ترین پیروزی دوران فوتبالی کارلوس کی روش بود؟ پس از قهرمانی نوجوانان جهان با پرتغال و موفقیت های کهک با منچستریونایتد، شاید بتوان به این سوال پاسخ مثبت داد، اما شکی نیست که این مهم ترین پیروزی کارلوس کی روش در جام جهانی بود.

در حالی که نگاه به گوشه دروازه ولز افتاد، کی روش انصاری فرد را چند سانتی متر دورتر دید، سرش را گرفته و او را محکم فشار می دهد و احتمالاً کلماتی را که قبلاً رد و بدل کرده بود، در قالب چیزی شبیه قول و تاریخ به زبان می آورد.

3) کی روش همیشه به عنوان یک مربی دفاعی شناخته می شود. آن که می آید تا بازی حریف را نابود کند و از این تخریب سود ببرد. اما او دیروز به دنبال تخریب نبود، او آمد تا خلق کند و تیمش موقعیت های زیادی خلق کرد و احتمالاً خالق بهترین نمایش در جام جهانی بود.


سرویس خبر شماره: 1855662
05 دسامبر 1401 در 2:48 ب.ظ
6.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خدا دوست داشت که…

کارلوس که مسیر پر پیچ و خم سرمربیگری را طی کرده و به سالهای پایانی این شغل می رسد، احتمالاً 25 نوامبر 2022 را به عنوان یک روز تاریخی پس از بازنشستگی خود به یاد می آورد. روزی که پیروزی مقابل ولز را با چهره ای قرمز و قلبی تپنده جشن گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این اهمیت چند جنبه خاص دارد:
1) پس از ناکامی با تیم ملی کلمبیا و مصر، بسیاری معتقد بودند که کی روش در شیب نزولی قرار گرفته و به پایان تمرینات نزدیک شده است. حتی برخی از هواداران او ناامید شدند و به چنین ایده ای رسیدند، اما پیروزی مقابل ولز به کی روش فرصت دیگری داد و او را به دستاورد دیگری رساند.

این قابلیتی است که می توان آن را در ساعت های هوشمند تنظیم کرد تا ضربان قلب را افزایش دهد تا در مواقعی که سلامت فرد در خطر است هشدار دهد. این هشدار معمولاً زمانی صادر می شود که ضربان قلب فرد به طور ناگهانی و بدون انجام هیچ ورزش یا کار خاصی به سطح هشدار دهنده ای افزایش یابد.

پس می توان گفت با وجود این ویژگی ها، کی روش شانس آورد که هیچ اتفاق بدی از نظر سلامتی برایش نیفتاد و همه چیز خوب پیش رفت.

تمام این چهار جنبه و نکات دیگری که این پیروزی به دنبال داشت باعث شد کارلوس لحظه گل را تشخیص ندهد و مانند یک هوادار نوجوان در آغوش کاپیتان تیمش شادی کند.

در زمان گل اول ایران به ولز، ضربان قلب کارلوس کی روش به طرز نگران کننده ای افزایش یافت.

هشدار اپل واچ: کارلوس داری چه کار می کنی؟  (تصویر)

کی روش با همان چهره مصمم شانه کریم را گرفته و دستش را در موهایش فرو می برد و جشن را کاملا متفاوت ادامه می دهد.

در آن لحظات که دست کی روش روی بازو و شانه کاپیتان تیمش است، یک چشم بصیر چیز دیگری را می بیند: ساعت هوشمند سرمربی ایران مدام خطاها را سلامت می دهد.

4) سرمربی پرتغالی با این برد تنها یک قدم تا تاریخ سازی ایران فاصله دارد. در صورت موفقیت در بازی آمریکا، معمار اولین صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی خواهد بود.

2) باخت 6 بر 2 مقابل انگلیس جایگاه سرمربی تیم ملی در ایران را نیز متزلزل کرده بود و همه با تردید از این سرمربی باتجربه می گفتند و اغراق نیست اگر بگوییم ناامیدی فضای تیم ملی را پر کرده بود. هواداران تیم ملی تا اینکه یک نمایش زیبا با دو گل دیدنی اضافه شد تا همه چیز به جایگاه قبلی بازگردد.

گزارش های زیادی مبنی بر نجات جان مردم از سکته قلبی با این هشدار در فضای مجازی منتشر شده است، اما کی روش با بی توجهی به افزایش ضربان قلب به شادی خود ادامه می دهد و دقایقی بعد جشن بعدی فرا می رسد و سپس او را به آسمان پرتاب می کنند. دست شاگردانش