هشدار باشگاه به سیتی، شما هنوز بهترین های لیورپول را نبینید

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که تیمش می تواند حتی بهتر بازی کند و ما هنوز لیورپول واقعی را نبینیم.

برد چهارگانه: دوست دارم تا پایان فصل 12 بازی داشته باشم و در فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشم. سخت است اما همچنان بهترین برنامه ممکن خواهد بود زیرا نشان می دهد که ما در تمام جام ها زنده هستیم. من واقعا منتظر بازی فردا هستم. ومبلی ورزشگاهی با زمین بزرگ است و البته ما باید بیش از هر زمان دیگری بدویم و جاهای خالی را پر کنیم، اما باز هم بازی خوبی خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1819760 |
26 فروردين 1401؟ 15:20 |
11,726 |

9نظرات

باشگاه ادامه داد: بازیکنان من در زمین خوب کار می کنند، اما من واقعا فکر می کنم که در چند مورد می توانستیم در سطح کاملا متفاوتی بازی کنیم و باید در بازی های بعدی تلاش کنیم. لیورپول می تواند بهتر از این باشد و هیچ کس هنوز کیفیت واقعی ما را ندیده است. این یک مسابقه جام حذفی و یک مسابقه تک است. اگر بازی به 2-2 برگردد، به 120 دقیقه می‌رسیم و اگر همین‌طور بماند، پنالتی‌هایی خواهیم داشت که می‌تواند دیوانه‌کننده باشد.»

باشگاه در مورد تاثیر سفر سیتی به مادرید و رفت و برگشت طولانی در بازی فردا گفت:“هفته گذشته که با سیتی بازی کردیم از لیسبون برگشتیم و این بار شرایط برای سیتی فرق می کند. می تواند موثر باشد اما در کل نمی توان توصیه خاصی در این زمینه کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری امروز گفت:“ما در مورد آن بازی ها مقابل سیتی خیلی فکر کردیم و این دقیقاً کاری است که باید انجام دهیم. فکر می کنم سیتی هفته گذشته بسیار قوی بود و ما در بهترین حالت خود نبودیم. دوست دارم تیمم در بهترین شرایط مقابل سیتی بازی کند. و فردا در بهترین شرایط چنین مسابقه ای را می بیند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول و منچسترسیتی برای دومین بار در یک هفته دیگر به مصاف هم خواهند رفت. این بار در نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه ومبلی لندن.
هفته گذشته دو تیم در لیگ برتر در ورزشگاه اتحاد به تساوی 2-2 دست یافتند و یکی از جذاب ترین بازی های فصل را به نمایش گذاشتند. سیتی پس از تساوی ارزشمند و خیره کننده مقابل اتلتیکو به بازی رسید و لیورپول در خانه بنفیکا با نتیجه 3-3 متوقف شد، اما این تیم مانند سیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.