هشدار بلینگهام به دورتموند: کار تمام نشده است!


سرویس خبر شماره: 1870705
27 فوریه 1401 ساعت 11:40 صبح
1.6 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دورتموند شب گذشته موفق شد در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی با نتیجه 0-1 به پیروزی برسد.
شاگردان گراهام پاتر موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند اما از آنها استفاده نکردند و به همین دلیل کریم ادمی توانست در یک ضد حمله یک گل انفرادی خوب به ثمر برساند.
دورتموند اکنون شانس خوبی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد، اما هنوز بازی برگشت در استمفوردبریج را پیش رو دارد و بلینگهام معتقد است هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

1802225

جود بلینگهام ستاره دورتموند به هم تیمی هایش هشدار داد که کار صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان هنوز کامل نشده است.

هشدار بلینگهام به دورتموند: کار تمام نشده است!

ستاره تیم ملی انگلیس به سی بی اس اسپورت گفت: “احساس بسیار خوبی دارم. این یک پیروزی کوچک در مقایسه با آنچه در چند هفته آینده باید با آن روبرو شویم، است، اما باعث می شود که همه ما احساس خوبی داشته باشیم و از اینکه برنده شدیم. همه ما آرزوی حضور در چنین جلساتی را داریم. این یک تجربه عالی برای ما بود.”
وی با اشاره به سختی بازی برگشت در چلسی افزود: باید به استمفوردبریج برویم و یک نتیجه خوب دیگر در آنجا بگیریم. از نمایش امشب خیلی خوشحال بودیم. در نیمه دوم خیلی خوب دفاع کردیم. اما باید درک کنیم که کار ما هنوز تمام نشده است و آنها قطعا می توانند با قدرت زیاد خود به این بازی برگردند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی