هشدار به آنچلوتی: قهرمان نباش، باید بروی

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به قهرمانی در جام باشگاه های جهان نیاز دارد تا بتواند با خیال راحت به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد.

هشدار به آنچلوتی: قهرمان نباش، باید بروی


سرویس خبر شماره: 1868980
18 فوریه 1401 ساعت 09:41 |
1.1 هزار |

0نقطه نظر

در همین حال، نشریه اسپانیایی Reluvo نیز گزارش داد که سران رئال مادرید از این شرایط ناراضی هستند و اگر آنچلوتی نتواند این تیم را به قهرمانی جام باشگاه‌های جهان که در مراکش برگزار می‌شود، برساند، به نیمکت نشینی خود ادامه خواهد داد. تیم با خطر جدی روبرو خواهد شد.
از طرفی این سرمربی ایتالیایی هم احساس می کند که تیمش به اندازه کافی تقویت نشده و نبود یک مهاجم و مدافع کناری مناسب آنها را با مشکلات جدی مواجه کرده است. به گفته وی، رئال نمی تواند در 6 مسابقه مختلف شرکت کند و تنها با 15 یا 16 بازیکن آماده موفق شود.
مصدومیت ستارگان این تیم مانند کریم بنزما، تیبو کورتوا، ادر میلیتائو، اورلین ژوامنی، داوید آلابا و سایر بازیکنان این تیم در طول فصل برای آنها بسیار دردسرساز بوده و یکی از عوامل اصلی افت بوده است. عملکرد رئال



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “ورش سه”، آنچلوتی و رئال مادرید روزهای سختی را سپری می کنند و به همین دلیل جام جهانی باشگاه ها برای آنها اهمیت ویژه ای دارد.
این تیم در هفته های اخیر عملکرد چندان خوبی نداشته و شکست مقابل بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا آنها را در شرایط نسبتاً حساسی قرار داده است.
برخی رسانه های اسپانیایی مدعی شدند که این شکست باعث شد چند بازیکن ارشد رئال مادرید اعتماد خود را به آنچلوتی از دست بدهند و همین مشکل یکی از دلایل عملکرد ضعیف این تیم در هفته های اخیر بود که در نهایت منجر به شکست آنها مقابل مایورکا شد.

1796460