هشدار به چلسی: خرید رونالدو اشتباه است!

حضور رونالدو در استمفوردبریج می تواند از نظر بازاریابی و تبلیغات برای این باشگاه بسیار مفید باشد اما جنبه های فوتبالی جذب این بازیکن شاید برای آنها چندان خوشایند نباشد.
بسیاری بر این باورند که او خود را بزرگتر از هر باشگاهی می‌بیند و این می‌تواند خطری جدی برای تیم پاتر باشد، تیمی که او تلاش می‌کند کاملاً متحد شود تا بتواند بر اساس این ویژگی، بازی خوبی را از آن‌ها دریافت کند.
رونالدو در این مصاحبه بارها از اریک تانهاچ و رالف رانگنیک انتقاد کرد تا مشخص کند که او فقط حاضر است با مربیانی کار کند که ویترین افتخارات او به اندازه او غنی است، که در مورد پاتر نیست.
چلسی باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشد. جذب این بازیکن شاید از بسیاری جهات نمادی از قدرت و برتری این باشگاه باشد، اما مطمئناً در زمین اینگونه نخواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صحبت درباره جدایی رونالدو از منچستریونایتد در پایان نیم فصل و شروع نقل و انتقالات زمستانی بارها مطرح شده است، اما مصاحبه او با پیر مورگان این سوال را کاملا ممکن کرد.
این بازیکن پرتغالی در این گفت و گو مدعی شد که مدیران یونایتد می خواستند او را به زور بیرون کنند و احساس می کند به او خیانت شده است و همین ادعا باعث شد صبر مدیران یونایتد تمام شود و به طور جدی به فکر پایان همکاری با او باشند. .
پیش از این گفته شده بود که چلسی برای جذب این ستاره سابق یوونتوس جدی است. تاد بولی قصد دارد مانند رومن آبراموویچ در ابتدای حضورش در لندن تاثیر بگذارد و با خرید یک بازیکن بزرگ قدرت خود را نشان دهد.

تصمیم چلسی برای جذب کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی ممکن است برای گراهام پاتر چندان خوب نباشد.

هشدار به چلسی: خرید رونالدو اشتباه است!


سرویس خبر شماره: 1854246
28 نوامبر 1401 در 01:20 ب.ظ
3.3 هزار |

0نقطه نظر