هشدار به گریلیش؛ اگر بهتر نیستی به ویلا برمی گردی

ستاره سابق استون ویلا به جک گریلیش، بازیکن فعلی منچسترسیتی که برای ویا بازی می کرد، هشدار داده است که اگر امسال بهتر از این نباشد، می تواند به تیم قدیمی خود بازگردد.

مبلغ نجومی قرارداد گریلیش به این معنی بود که سطح انتظارات او بسیار بالا بود. گریلیش در اثر کوچکترین اشتباه و شکست، آماج تندترین انتقادها قرار گرفته است. هافبک انگلیسی فصل گذشته با پیراهن سیتی قهرمان لیگ برتر شد اما نتوانست خود را به عنوان یکی از بازیکنان مهم تیم پپ گواردیولا معرفی کند. او فصل گذشته برای سیتی سه گل زد و سه پاس گل داد.

او در مصاحبه ای گفت: “اگر گریلیش نتواند تا پایان فصل عملکرد بهتری داشته باشد، به احتمال زیاد به صورت قرضی فرستاده می شود. او حتی می تواند به استون ویلا بازگردد. همه ما می دانیم که جک چه توانایی هایی دارد. C این چرا سیتی برای خرید او 100 میلیون پوند پرداخت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جک گریلیش هافبک انگلیسی منچسترسیتی از زمان حضور در این تیم با انتقادات زیادی مواجه شده است. او تابستان گذشته استون ویلا را ترک کرد و با قراردادی 100 میلیون پوندی به سیتی پیوست.


سرویس خبر شماره: 1836523
آگوست 11, 1401 @ 8:42 ب.ظ
1.8K |

2نقطه نظر

این برای گریلیش کافی نیست که در یک بازی شش از ده گل بزند. همیشه باید از ده نمره هشت یا نه بگیرد. سطح منچسترسیتی بالاتر از این حرف هاست و جک باید مراقب باشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

تونی کاکارینو، ستاره سابق استون ویلا به گریلیش هشدار داده است که اگر آمار فصل گذشته او امسال تکرار شود، بعید است مدیران منچسترسیتی با او صبر نشان دهند و این احتمال وجود دارد که ستاره انگلیسی به تیم سابقش بازگردد. ، ویلا.