هشدار جدی به رونالدو/ تا آخر هفته آماده باش!

از سوی دیگر منچستریونایتد امیدوار است که کریستین اریکسن را به عنوان بازیکن آزاد برای پیوستن به این تیم در استرالیا به خدمت بگیرد. با وجود پیچیدگی های انتقال فرنکی دی یونگ از بارسلونا، مذاکرات بر سر امضای او همچنان ادامه دارد و او هدف شماره یک منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات است. دو باشگاه بر سر یک بسته 55 میلیون پوندی به توافق رسیده اند، اما بارسا هنوز 17 میلیون پوند به عنوان دستمزد عقب مانده به دی یونگ بدهکار است.

کریستیانو رونالدو که به نظر در تصمیم خود برای جدایی از این تیم مصمم به نظر می رسد، به دلایل مختلف از تمرین با این تیم خودداری می کند و این بار منچستریونایتد به او هشدار جدی داده است.

منچستریونایتد در اولین بازی تور بانکوک خود روز سه شنبه به مصاف لیورپول رفت و اجازه داد رونالدو بازی را از دست بدهد. ستاره پرتغالی به همراه خانواده اش در پرتغال اقامت کرد. این باشگاه چهارشنبه به ملبورن و پرث سفر می کند و در صورت عدم بازگشت رونالدو در هفته آینده، او را از مسابقات اخراج خواهد کرد.

یونایتد امیدوار است که این انتقال را در اسرع وقت تکمیل کند تا هر چه زودتر یک بازسازی اساسی در تیم آغاز شود. تایرل مالاسیا، مدافع کناری یونایتد با فیلم های تمرینی خود هواداران یونایتد را تحت تاثیر قرار داده و اخبار مربوط به اریکسن نیز مورد استقبال قرار گرفته است، اما شیاطین سرخ همچنان در چند پست کلیدی کم هستند. یونایتد اگر بخواهد اوضاع را تغییر دهد به چند خرید بزرگ دیگر نیاز دارد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی