هشدار جدی به فریلنسرها: مراقب دوربین ها باشید!


سرویس خبر شماره: 2022174
29 اردیبهشت 1403 ساعت 13:27 |
2.7 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

برای جلوگیری از تنش یا هر گونه محرومیت بیشتر

اعضای تیم استقلال در دیدار مقابل فولاد توجه ویژه ای به دوربین های تلویزیونی داشتند تا موضوع برای محرومیت احتمالی به کمیته انضباطی ارائه نشود.

هشدار جدی به فریلنسرها: مراقب دوربین ها باشید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در یکی از دیدارهای سخت خود در هفته های پایانی لیگ برتر موفق شد تیم پرتلاش فولاد را با یک گل شکست دهد. این تیم بر خلاف جایگاه خوزستانی در جدول رده بندی، بازی خوبی پس از گل زده انجام داد اما نتوانست از سد دفاعی مستحکم آبی ها بگذرد.

نکته جالبی که تاکنون مطرح نشده بود توجه اعضای تیم استقلال به ویژه نکونام و سکونشین به دوربین های تلویزیونی بود تا بهانه و استدلالی به رسانه های رقیب داده نشود و پرونده جدیدی باز نشود. به کمیته انضباطی

2023178

پس از پایان بازی استقلال و ذوب آهن بود که فیلم هایی از حمیدی فر و هاشمی نسب منتشر شد. علاوه بر این اتفاق اواخر بازی با شمس آذر منجر به محرومیت کیانوش رحمتی شد. حالا استقلالی ها وسواس بیشتری برای بازی های باقی مانده دارند و نکونام نمی خواهد این محرومیت ها را برای تیمش تکرار کند.

2023180

در واقع پس از ضبط تصاویر ویدئویی حمیدی فر، هاشمی نسب و رحمتی، دو مربی استقلال برای همیشه محروم شدند و حمیدی فر نیز محروم شد و به همین دلیل به اعضای این تیم اکیدا اعلام شد که هم در جریان مسابقه و هم بعد از آن. به محض اینکه مسابقه تمام شد، به دوربین هایی که روی آنها متمرکز شده اند توجه کنید.

در جریان بازی استقلال و فولاد بود که یکی از دوربین های پخش زنده در بیشتر دقایق بازی نیکنام را به عنوان سوژه شماره یک انتخاب کرد و حتی دوربین کنار زمین مشغول ثبت تصاویر روزبه چشمی و صالح بود. . حردانی، رضا میرزایی، کوین یاماگا، محمدحسین مرادمند و دیگر استقلالی ها روی سکوها حضور داشتند.

2023173
فیلمی از بازی با فولاد منتشر شد که نشان می دهد در جریان این دیدار دوربین های بسیاری از افراد حاضر در زمین به سمت بازیکنان استقلال نشانه رفته و به همین دلیل اعضای این تیم این سوال را جویا شدند تا اجتناب از هر گونه رفتار حاشیه ای

همین مشکل باعث شده بود تا قبل از شروع بازی استقلالی ها این نکته را به خاطر بسپارند و در صحبت با یکدیگر مراقب باشند. به همین دلیل است که اعضای این تیم در حین صحبت‌هایشان همیشه دست‌هایشان را روی دهان می‌گذارند تا کسی نتواند حرف‌هایشان را بخواند.

2023181

مشکل جالبی که باعث شد استقلال بازی مقابل فولاد را بدون حاشیه خاصی به پایان برساند و برخلاف دیدارهای قبلی این تیم در ورزشگاه آزادی که هر بار ویدیوی حاشیه ای و جنجالی از صحبت ها یا خوشحالی آبی ها در فضای مجازی پخش می شد. مسابقه فیلم بدون هیچ اتفاق خاصی به پایان رسید. به اصطلاح “آبی” فیلمبردارانی را که ضبط موضوعات بحث برانگیز را تماشا می کردند، آزار می دادند.

2023179

مجله اخبار فوتبال داخلی