هشدار خسروی: به زودی خواهیم کشت

عضو کمیته داوران مدعی شد که نیمکت ذخیره باید از کنار زمین خارج شود تا اتفاقات بدتری رخ ندهد.

هشدار خسروی: به زودی خواهیم کشت

خسروی در آن پست که ادبیاتش به سبک همه پست‌های قبلی‌اش ساده و محاوره‌ای بود، پیشنهاد کرد که نیمکت ذخیره را یک سطح جابجا کرده و به کنار زمین بردارند. او در بخشی از این پست می نویسد: «برادر من، در ایران نیمکت ذخیره کنار نیمکت نصب می شود، کار نمی کند. مانند لیگ برتر جزیره، اسکان کارکنان روی نیمکت (بازیکنان، کمک مربیان، بدنسازان، ماساژورها، لوازم و موارد مشابه) باید به طبقه بالاتر منتقل شود. تا بتوان ورود به میدان را بهتر کنترل کرد. همین سرمربی و همان سرپرست تیم در داخل محوطه فنی کافی است.

وی با تاکید بر اینکه باید به این موضوع فکر کنیم تا کسی کشته نشود، افزود: ما از جام جهانی چیزی یاد نگرفتیم حداقل باید از فوتبال جزیره ای (انگلیس)، بوندسلیگا، کالچو و لالیگا درس بگیریم. به نام خدا، کسی کشته نشد.» یک وصیت و نصیحت از سوی ما.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

عضو کمیته داوران که چند روز پیش پیشنهاد افزایش دستمزد داوران لیگ برتری به 50 میلیون تومان را داده بود، ساعتی پیش نیز پیشنهادی برای کاهش تنش در کنار زمین ارائه کرد.


سرویس خبر شماره: 1867136
8 بهمن 1401 @ 07:32 |
9 هزار |

0نقطه نظر

نیمکت های ذخیره را از کنار زمین های ایران جمع آوری کنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جنجالی که در دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد به وجود آمد، علی خسروی در پستی تاکید کرد که حذف نیمکت ذخیره تنها راه پایان دادن به تنش های به وجود آمده در کنار تیم است. از میدان وی خاطرنشان کرد: در غیر این صورت باید شاهد اتفاقات بدتری باشیم.