هشدار سانه به اسپانیا: شما قدرت آلمان را می دانید


سرویس خبر شماره: 2052300
12 جولای 1403 در 3:35 ب.ظ.
1.7 هزار |

6نقطه نظر

آنها می توانند ضربه بخورند

لروی سانه دیدار مقابل اسپانیا را سخت توصیف کرد، اما اطمینان داد که لاروخا شب سختی را پیش رو خواهد داشت.

هشدار سانه به اسپانیا: شما قدرت آلمان را می دانید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عصر جمعه تیم های آلمان و اسپانیا میزبان یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 خواهند بود که دو تیم مدعی هستند مبارزه آنها شبیه یک فینال مورد انتظار است.

لروی سانه وینگر مشهور آلمانی درباره اسپانیا گفتما می دانیم که اسپانیا از بالا پرس می کند و آنها یک تیم هجومی هستند، اما فضای مورد نیاز ما را نیز به ما می دهد. ما خواهیم دید که بازی روز جمعه چگونه پیش می رود. اسپانیا در حال حاضر با اعتماد به نفس زیادی بازی می کند، اما او همچنین می داند که ما چقدر قوی هستیم: “دو تیم بسیار قوی رو در روی هم قرار می گیرند و ما واقعاً می توانیم ضربه ای را به اسپانیایی ها وارد کنیم که آنها نیاز دارند.”

2049745

دانستن اینکه آیا او مقابل اسپانیا بازی خواهد کرد یا خیر: “می توانم بگویم هنوز مشخص نیست که از ابتدا در روز جمعه بازی خواهم کرد یا نه. این هفته تمرین خوبی برای من بود. واقعا خوشحالم که در ترکیب اصلی مقابل دانمارک قرار گرفتم. این یک تمرین خوب بود. چیزی برای من بعد از غیبت طولانی

صانع درباره آمادگی جسمانی خود گفت: وضعیت من تا چند وقت پیش نامشخص بود. نمی دانستم مصدومیت چقدر طول می کشد. اما الان اینجا نشسته ام و خوشحالم که همه چیز خوب پیش رفت و به یورو رسیدم. احساس خوبی دارم و در چند بازی اخیر هیچ دردی احساس نکرده ام.

فینال روز جمعه پیش بینی می شود؟ “هر دو تیم قوی هستند، بنابراین می توانیم این را بگوییم. اما تیم های خوب دیگری نیز در مسابقات حضور دارند. به همین دلیل نباید زیاد روی آن تاکید کنیم.”

سانه در مورد تونی کروس گفت: همه می دانند تونی چقدر خوب است. بدون او در مسابقات قبلی به اندازه کافی ثبات نداشتیم و این نقطه ضعف بزرگ ما بود. کروچه این ضعف را با آرامشی که با خود آورد جبران کرد. حالا می بینید که همه چیز خوب است. خوشحالیم که او برگشته و ما را قوی‌تر خواهد کرد.»

مجله اخبار فوتبال خارجی