هشدار سرمربی دو نفره تیم ملی با پیراهن قرمز/ شرایط شما ایده آل نیست!

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس نیز پس از حضور هری مگوایر از منچستریونایتد و لوک شاو در ترکیب نهایی خود هشدار داده است.

مگوایر و شاو جزو سه بازیکن یونایتد بودند که در فهرست 28 نفره انگلیس برای دو بازی لیگ ملت‌های یوفا مقابل ایتالیا و آلمان حضور داشتند. سه شیرها روز جمعه 23 سپتامبر به سن سیرو می روند و سه روز بعد در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ ملت ها در ومبلی به مصاف آلمان می روند.

ساوتگیت گفت: “در حالی که توضیح برخی از تصمیمات انتخابی ما مهم است، ما فکر نمی کردیم که مناسب باشد یک کنفرانس مطبوعاتی کامل برگزار کنیم زیرا ممکن است تمرکز مردم را از جایی که باید باشد. این لحظه منحرف کند.”

مگوایر و شاو دو بازیکن داغ منچستریونایتد در لیست ساوتگیت هستند، اگرچه این زوج در ترکیب اصلی مورد علاقه اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد قرار ندارند. سرمربی تیم ملی انگلیس با توجه به این شرایط در آستانه جام جهانی قطر پیام هشداری را به این دو مدافع ارسال کرد.

او گفت: “بدیهی است که ما تعدادی بازیکن از جمله بن چیلول، لوک شاو، هری مگوایر و کالوین فیلیپس داریم که دقایق زیادی در باشگاه خود بازی نمی کنند.” شرایط ایده آلی نیست، اما معتقدیم آنها بازیکنان مهمی برای ما بوده و خواهند بود. شرایط عالی نیست، اما هنوز بازی های زیادی در تیم آنها قبل از قطر باقی مانده است و آنها باید خودشان را ثابت کنند.»



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اعلام ترکیب تیم ملی انگلیس معمولا با کنفرانس مطبوعاتی همراه است، اما به دلیل درگذشت ملکه انگلیس، این بار به جای کنفرانس خبری، بیانیه ساوت گیت منتشر شد.

دین هندرسون که در حال حاضر به صورت قرضی در ناتینگهام فارست حضور دارد نیز از سوی ساوت گیت دعوت شده است. مصدومیت اخیر مارکوس راشفورد باعث شد تا او از تیم ملی غایب شود، در حالی که جیدون سانچو علیرغم بازی های دلگرم کننده ای که تا اینجای فصل برای منچستریونایتد داشت، جایگاه خود را در تیم ملی از دست داد.