هشدار سرمربی گل گهر به بازیکنان تیمش در آستانه نبرد حساس

الهاوی ادامه داد: به خصوص در بازی فردا مقابل سپاهان که کیفیت بالایی دارد باید با کمترین خطا در زمین حضور داشته باشیم. اما قول می دهم یک بازی جذاب و دیدنی پیدا کنید. این یکی از ویژگی های تیم ما است و هدف هر بازی جذابی است.

وی در ادامه بیان کرد: هر چند در هفته های گذشته به دلیل اشتباهات فردی سه امتیاز را کسب نکردیم، اما با کیفیت بالایی که به نمایش گذاشتیم، بازی زیبا و جذابی ارائه کردیم. از نظر فنی در دو سه بازی اخیر شایسته برد و سه امتیاز بودیم. این مایه خوشحالی ماست که مسیر فنی درستی داریم و از طرفی زنگ خطری است برای تمرکز بیشتر بازیکنان در طول مسابقه و به حداقل رساندن اشتباهات.


سرویس خبر شماره: 1867895
11 فوریه 1401 در 8:03 ب.ظ
7.7 هزار |

9نقطه نظر

الهاوی: باید روی سپاهان تمرکز کنی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید الهاوی، دستیار مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: به مصاف سپاهان می رویم که از تیم های خوب لیگ برتری است. از نظر فنی تیم سازنده ای که کادر فنی خوبی دارد و جایگاهشان نشان می دهد که چه کیفیتی دارند البته بازی سختی داریم اما مطمئنا شاهد یک مبارزه تاکتیکی زیبا خواهیم بود زیرا درست است که سپاهان کیفیت بالایی دارد. اما ما و بازیکنان گل گهر نیز ثابت کرده ایم که در بخش هجومی و دفاعی کیفیت بالایی داریم.

امیر قلعه نویی کمک مربی گلگهر سیرجان می گوید فردا یک جدال جذاب و دیدنی با سپاهان خواهند داشت.

هشدار سرمربی گل گهر به بازیکنان تیمش در آستانه نبرد حساس

سرمربی گل گهر در پایان گفت: برای بازی فردا محروم نیستیم اما مسیح زاهدی مصدوم است و بقیه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی