هشدار غیرمستقیم باشگاه پرسپولیس به بازیکنان/ درخواست یحیی از قرمزها برای بازی دربی

پرسپولیس روز جمعه 4 فروردین در کرمان میهمان مس خواهد بود سپس 12 اردیبهشت به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: 10 بازیکن پرسپولیس با دریافت کارت زرد بعدی در لیگ خلیج فارس از یک بازی محروم خواهند شد. سروش رفیعی که پیش از این یک بار به دلیل چهار کارت محرومیت محروم شده است، میلاد سرلک، وحدت حنان اف، سینا اسدبیگی. مهدی ترابی، گئورگی گلسیانی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، محمد عمری و علی نعمتی ده بازیکنی هستند که با این شرایط روبرو خواهند شد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل مس کرمان در حالی ادامه دارد که رقابت در بالای جدول به اوج خود رسیده و سرخپوشان پایتخت آرزوی جز برد در این دیدار خارج از خانه برای یک اختلاف امتیاز با سپاهان و استقلال تهران ندارند.

شرایط حساس جدول باعث شد همه دیدارهای باقی مانده برای گل محمدی مهم باشد. سرمربی پرسپولیس از بازیکنانش خواست که هیچ بازی مقابل استقلال را قربانی نکنند. بنابراین قرار است با ترکیبی کاملا تهاجمی از تمام دارایی های خود در کرمان استفاده کند.

باشگاه پرسپولیس به طور غیرمستقیم به بازیکنان این تیم هشدار داد که نگاه یحیی گل محمدی به دیدار با مس کرمان متفاوت است.

گل محمدی حداکثر امتیاز ممکن را از پنج بازی باقی مانده می خواهد تا با لغزش احتمالی استقلال و سپاهان به بالای جدول برسد و قهرمان شود.

دیدار دو تیم در حالی برگزار می شود که دربی پایتخت برابر استقلال 12 اردیبهشت بر آن سایه افکنده است. همین مشکل باعث شد باشگاه پرسپولیس خبر احتمال محرومیت 10 بازیکن خود برای بازی با استقلال تهران را منتشر کند.