هشدار مس: فعالیت های غیراخلاقی را متوقف کنید


کد اطلاعات: 2048739
26 ژوئن 1403 ساعت 13:53 |
3.4K |

1نقطه نظر

گروهی از دسته دوم حروف اطلاعات مسی را انتخاب کنید

محمدجواد پاینده معتقد است که بحث فساد در مس رفسنجان ربطی به تیم فعلی آنها ندارد.

هشدار مس: فعالیت های غیراخلاقی را متوقف کنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدجواد پاینده مدیر رسانه ای باشگاه مس رفسنجان در خصوص احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته پایین و صحبت با برنامه وقت اضافه رادیو ایران گفت: اساسا شرکت مس شاکی بود و اساس گزارش‌ها همین بود.» وظیفه هر باشگاهی است که گزارش دهد و ما این روند را انجام داده‌ایم. ابتدا باید بررسی کنیم که آیا این شایعات منتشر شده در مورد سقوط مس مستند به مفاد قانونی است یا خیر. ?

او ادامه داد: ابتدا مرجع قضایی باید تصمیم بگیرد و قوه قضاییه پرونده های دریافتی از مراجع قضایی فدراسیون فوتبال را بررسی کند. این غیرحرفه ای و غیراخلاقی است که یک باشگاه برای این اتفاق بیفتد. این مشکل 4 سال پیش وجود داشت و طبیعتا هنوز این مشکل ثابت نشده و چیزی به تیم فعلی هم سرایت نکرده است. باید دید این ادعاها و این تحرکات رسانه ای درست است یا نه؟

پاینده تاکید کرد: تیمی از صعود به لیگ برتر بازماند، مدعی شد یک تیم از ماندن در لیگ برتر بازماند، مدعی شد و یک تیم دسته دومی نیز نامه ای برای حذف مس ارسال کرد. این اصلاً بازی جوانمردانه نیست.

نماینده این باشگاه توضیح داد: وقتی مقام قضایی پرونده باشگاهی را در این سطح بررسی می کند و صریح و شفاف بیان می کند، طبیعتاً مستنداتی دارد و مراجع قضایی فدراسیون فوتبال باید این موضوع را تأیید کنند تا مستندات تأیید شود. نقش باشگاه مس در ارتباط با تخلفات مالی بود و گزارش های مربوطه بررسی و دسترسی به آن برای کشف اینکه چه کسی متخلف بود، انجام شد.

وی درباره جو اردوی مس رفسنجان قبل از بازی با آلومینیوم اراک گفت: اصلاً اینطور نیست و ما ناامید نیستیم. این باشگاه به خود می بالد که در خط مقدم مبارزه با فساد قرار دارد و برخی باشگاه ها در این مورد سکوت می کنند. این خبر یک حرکت رسانه ای است و منبع موثقی برای از بین بردن اراده تیم ما ندارد. انشاالله بازی خوبی انجام می دهیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی