هشدار مهدی رحمتی به مخاطب خاص


کد اطلاعات: 2049442
29 ژوئن 1403 در 6:08 ب.ظ.
6K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

به جای اینکه خودم را نابود کنم، روی شخصیتت کار کن.

کاپیتان سابق استقلال به طور غیرمستقیم از فضای مجازی به این شایعات واکنش نشان داد.

هشدار مهدی رحمتی به مخاطب خاص

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید مهدی رحمتی که دوران درخشانی را در استقلال به عنوان دروازه بان سپری کرد و سال های پر افتخاری را در تیم آبی پوشان سپری کرد، امروز شایعه عجیبی را درباره او دید که خیلی سریع به آن واکنش نشان داد.

مهدی رحمتی اگرچه در سال های اخیر هدایت تیم های شهر خودرو مشهد، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران را برعهده داشته و سرمربی دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا بوده است، اما امروز شایعه شد که وی با حضور در تیم استقلال به عنوان دستیار اول به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد. سرمربی خارجی که واکنش او را دنبال کرد.

رحمتی که در اواسط فصل گذشته لیگ برتر تصمیم به استعفا از نساجی مازندران گرفت و پس از آن مصاحبه نکرد و فعالیت چندانی در فضای مجازی انجام نداد، حالا به شایعه پیوستن به تیم فنی استقلال واکنش نشان داده است. . شخصی به عنوان دستیار مربی و یک مخاطب خاص هشدار داد.

سید مهدی رحمتی در استوری اینستاگرام خود که آن را نوعی خودباختگی می داند، نوشت: در یک سریال نیز باید گفت: زمانی که وقت خود را به خرابکاری و تخریب دیگران، به رشد شخصیت و موقعیت خود اختصاص دهید، کمتر دلیلی برای حسادت خواهید یافت.

2045070

مجله اخبار فوتبال داخلی