هلند؟ عیسی بهترین انتقال تابستانی اروپاست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ارلینگ هالند ستاره نروژی در تابستان از دورتموند به منچسترسیتی پیوست و تاکنون در 10 بازی 14 گل به ثمر رسانده است. او بهترین گلزن لیگ برتر است و به گفته بسیاری از کارشناسان بهترین نقل و انتقال تابستانی اروپا بوده است، اما گابریل آگبونلاهور مهاجم سابق استون ویلا نظر دیگری دارد.


سرویس خبر شماره: 1845372
04 مهر 1401 ساعت 20:11 |
4.3K |

0نقطه نظر

گابریل آگبونلهور:

آگبونلاهور در مورد عیسی با میرر صحبت کردبهترین انتقال تابستانی از نظر من گابریل ژسوس است. درخشش هالند عالی بوده است، اما سیتی بدون هالند خوب کار می کرد و احتمالاً اگر او او را نداشت، موقعیت او حتی الان تغییر نمی کرد. سیتی بدون هلند گل های زیادی به ثمر می رساند، اما عیسی توانست آرسنال را متحول کند و آنها را به سطح بعدی برساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق استون ویلا و انگلیس معتقد است که انتقال گابریل ژسوس به آرسنال، بالاتر از انتقال ارلینگ هالند به سیتی، بزرگترین انتقال تابستانی اروپا بود.

هلند؟  عیسی بهترین انتقال تابستانی اروپاست

آگبونلاهور معتقد است گابریل ژسوس بهترین انتقال تابستانی اروپا است. ستاره برزیلی با جدایی از سیتی و پیوستن به آرسنال، چالش جدیدی را برای خود رقم زد و با به ثمر رساندن چهار گل و دادن سه پاس گل، نقش مهمی در هدایت توپچی ها در لیگ برتر داشت. او جای ثابتی در سیتی نداشت و با آمدن اولاند، بهترین کار را برای رفتن به نظرش رسید. تصمیمی که به نفع او بود.