هلند این کار را نمی کند. بمب تابستانی بارسلونا لیورپول است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد فعلی محمد صلاح مهاجم 29 ساله مصری با لیورپول تنها 18 ماه دیگر باقی مانده و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید به حالت تعلیق درآمده است. به نظر می رسد دو تیم بر سر دستمزد محمد صلاح به توافق نرسیده اند و در صورت ادامه این روند تا فصل تابستان بعید است در فصل آینده شاهد حضور این مهاجم در ترکیب لیورپول باشیم. موندو دپورتیوو مدعی است که بارسلونا مشتاق جذب محمد صلاح است و انتقال او به لالیگا در این تابستان غیرممکن نیست.

البته علاقه محمد صلاح ماندن در لیورپول و تمدید قراردادش با این تیم است. اما حتی در صورت برآورده نشدن خواسته های این بازیکن، خروج او از باشگاه غیرممکن نیست. تیم مرسی هنوز فرصت مهمی برای مذاکره با این بازیکن و حفظ بهترین بازیکن خود در سال های اخیر دارد، اما بارسلونا در حال حاضر شرایط محمد صلاح را زیر نظر دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره مصری در سال های اخیر از طرفداران تبلیغات ژاوی بوده و از زمانی که اوایل این فصل به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شد، تحت تاثیر عملکرد و سبک بازی ژاوی تحت هدایت او قرار گرفته است. بارسلونا به دنبال جذب یک مهاجم نوک جدید است و می داند که خرید ارلینگ هلند در این شرایط بسیار دشوار خواهد بود. به همین دلیل آنها قصد دارند با محمد صلاح مذاکره کنند و او را به عنوان سرپرست پروژه بازسازی بارسلونا انتخاب کنند. صلاح اگرچه مانند ارلینگ هالند مهاجم نوکی نیست، اما در 239 بازی برای لیورپول 153 گل به ثمر رسانده و مهاجم و گلزن خطرناکی محسوب می شود.


سرویس خبر شماره: 1816821 |
06 فروردين 1401 ساعت 14:28 |
70,893 امتیاز خبر|

21نظرات

رویای جذب محمد صلاح;

محمد صلاح مهاجم مصری و مهاجم لیورپول از ابراز علاقه بارسلونا خوشحال هستند و می توانند به نیوکمپ بروند.