هلند نباید بدون دیپای و دی یونگ به جام جهانی برود


سرویس خبر شماره: 1845375
04 مه 1401 ساعت 9:50 ب.ظ.
16 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

رافائل واندرفارت:

رافائل واندرفارت نقش ممفیس دیپای و فرانکی دی یونگ در تیم ملی هلند را آنقدر مهم می داند که معتقد است هلند نباید بدون آنها به جام جهانی برود.

هلند نباید بدون دیپای و دی یونگ به جام جهانی برود

دی یونگ و دیپای امروز در کلینیک بارسلونا حاضر شدند و به زودی مدت زمان دقیق غیبت آنها از میادین اعلام خواهد شد اما به نظر نمی رسد برای حضور در جام جهانی که در سال 2017 برگزار می شود مشکلی نداشته باشند. کمتر از دو ماه

هم دپای و هم دی یونگ در تابستان امسال در لیست اصلی بارسا بودند اما در نهایت ماندند. دیپای حتی نزدیک بود به یوونتوس برود. دی یونگ نیز از سوی بارسا تحت فشار بود تا به پیشنهاد چلسی یا یونایتد پاسخ مثبت دهد، اما او بر ماندن اصرار داشت و به هدفش رسید. او در تمام بازی های بارسا در این فصل حضور داشته است، اگرچه او بازیکن ثابتی برای این تیم نبوده است. اما دپای در سه بازی حضور داشت و در دو تای آنها بازیکن ثابتی بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی رافائل واندرفارت ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه های آژاکس و رئال مادرید نقش این دو بازیکن را در تیم ملی هلند کلیدی می داند. وی در این خصوص گفت“به نظر من دپای و دی یانگ آنقدر تاثیرگذار هستند که بهتر است اصلاً بدون آنها به جام جهانی نرویم. بدون این دو بازیکن ممکن است نتوانیم به مرحله حذفی برسیم. دپای در خط حمله نقش محوری دارد. در خط میانی، هلند بازیکنی به اندازه دی یونگ ندارد: “واقعا نمی توانم هلند را بدون آنها تصور کنم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنجشنبه گذشته در جریان دیدار تیم های ملی هلند و لهستان در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا، فرانکی دی یونگ و ممفیس دپای دو بازیکن هلندی بارسا مصدوم شدند. هر دو بازیکن اردوی هلند را ترک کردند و به بارسلونا بازگشتند. به این ترتیب دی یونگ و دپای بازی مقابل بلژیک را که شب گذشته برگزار شد از دست دادند. هلند در این دیدار با نتیجه 0-1 مقابل بلژیک پیروز شد.