هلند: هدف من گلزنی به اینتر است

بسیار خاص خواهد بود. من همیشه رویای بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا را در سر داشتم و بازی در این دیدار باعث افتخار خواهد بود. اما در عین حال، کاری وجود دارد که باید انجام دهیم. ما تا اینجای کار یک فصل باورنکردنی را پشت سر گذاشتیم، اما باید آن را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. می دانم که همه ما تمام توان خود را برای پیروزی در این بازی به کار می گیریم. شما باید در بهترین شرایط مقابل اینتر باشید که تیم بسیار خوبی است.

1884642

فکر می کنم گلی که به دورتموند زدم گل خوبی بود. من همیشه دوست داشتم گلی به این شکل بزنم، بنابراین وقتی دیدم توپ وارد دروازه می شود، احساس خوبی داشتم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

– ورود به فینال لیگ قهرمانان چه حسی دارد؟

همیشه می دانستم که این یک چالش جدید و متفاوت از آنچه قبلا تجربه کرده بودم خواهد بود. اما من واقعا قدردان آن هستم. می دانستم که این مربی، تیم، کادرفنی، امکانات و همه چیز اینجا درجه یک خواهد بود. و دقیقا همینطور بود تنش و رقابت در لیگ برتر بسیار بالاست، هرکسی می تواند هرکسی را شکست دهد و برای بردن بازی ها باید بهترین عملکرد را داشته باشید.

ارلینگ هالند در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت که اینتر تیم بسیار خوبی است و آنها می خواهند فصل شگفت انگیز خود را با پیروزی مقابل اینتر به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند.

هلند: هدف من گلزنی به اینتر است

– با توجه به اینکه پدرت برای سیتی بازی می کرد، انتقال به منچستر کمی شبیه به خانه آمدن تو بود. این باشگاه برای شما و خانواده شما چه چیزی را نشان می دهد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هالند در اولین فصل حضورش در سیتی خوش درخشید و بیش از 50 گل به ثمر رساند، از جمله 5 گل در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیگ. با این حال، او هنوز تشنه گل و برد است و در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر می‌خواهد به سیتی کمک کند تا اولین قهرمانی اروپایی خود را کسب کند: “من واقعا اولین فصلم را در منچستر دوست دارم.”


سرویس خبر شماره: 1942742
Jun 18, 1402 @ 5:23 PM
958 امتیاز خبر

0نقطه نظر

می دانستم با بازی در این تیم شانس گلزنی دارم. وقتی بازیکنان شگفت انگیز زیادی در اطراف وجود دارند و فضایی برای گلزنی ایجاد می کنید، همیشه فرصت گلزنی خواهید داشت. من خیلی خوش شانس هستم که هم تیمی هایی دارم که به من کمک می کنند کارم را انجام دهم و گل بزنم. برای اینکه بتوانید گلزنی کنید باید سخت کار کنید، چه در داخل زمین و چه در خارج از زمین. اکنون روی گلزنی در بازی بعدی تمرکز می کنم.

– وقتی به سیتی پیوستید، چیزی بود که شما را شگفت زده کرد؟

قطعا بسیار مهم است. وقتی پسر بودم همه عکس‌های من را با پیراهن سیتی دیدند. فقط می خواهم به بازی های خوبم در اینجا ادامه دهم و هواداران را خوشحال کنم. من واقعا دوست دارم در منچستر و در این شهر زندگی کنم.

– میزان گلزنی شما در لیگ قهرمانان اروپا 1.21 گل در هر بازی است. این آمار بی سابقه است. از تعداد گل هایی که به ثمر می رسانید تعجب نمی کنید؟

– کدام یک از گل های خود را در لیگ قهرمانان اروپا به یاد دارید؟