هلند 1-0 بلژیک؛ صعود خیره کننده تیم فن خال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی هلند که در این مدت عملکرد قدرتمندی از خود به نمایش گذاشت، امشب در آمستردام با گلی از سد بلژیک گذشت و با 16 نقطه به جمع چهار تیم برتر لیگ ملت های اروپا رسید. .

ملی پوشان هلند بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی وینسنت یانسن پشت محوطه جریمه بلژیک صاحب موقعیت شد و می توانست دروازه را باز کند اما ضربه محکم او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه بازی، بازی بسیار آرام و بدون حادثه برگزار شد و با وجود اینکه هیچ یک از تیم ها نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند، نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 73 تیم ملی هلند اولین گل را به ثمر رساند. ارسال کرنر گاکپو از سمت چپ با ضربه سر دقیق ویرجیل فن دایک از داخل محوطه همراه شد و هلند پیش افتاد.

تیم ملی هلند با نتیجه یک بر صفر مقابل بلژیک به برتری رسید و به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا راه یافت.

هلند 1-0 بلژیک؛  صعود خیره کننده تیم فن خال

دقایقی بعد هلند با استفاده از کنت تیلور فرصت گل دوم را پیدا کرد اما ضربه سخت او در مقابل دروازه نادرست بود و از بالای دروازه تیم ملی بلژیک به بیرون رفت. در ثانیه های پایانی ضربه دیدنی تروسارد به تیر دروازه هلند برخورد کرد و بلژیک فرصتی برای گل تساوی نداشت.


سرویس خبر شماره: 1845259
04 مهر 1401 ساعت 00:08
3.5 هزار |

5نقطه نظر

در ادامه، تیم ملی هلند به خوبی از برتری خود دفاع کرد و توانست با همان برتری 0-1 مقابل بلژیک به نیمه نهایی راه یابد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ملی پوشان بلژیک نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و پس از دقایقی کوین دی بروین می توانست گل اول را به ثمر برساند اما ضربه آمادو اونانا را رمکو پاسفیر با واکنشی زیبا مهار کرد.