هماهنگی انجام شده است؛ ریکاوری بازیکنان ملی پوش تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1844852
31 سپتامبر 1401 @ 11:43 ق.ظ |
6.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

با هماهنگی های صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه ها، حالا بعد از هر بازی ملی پوشان برای ریکاوری در اردو به اردوی تیم ملی می آیند.

هماهنگی انجام شده است؛  ریکاوری بازیکنان ملی پوش تیم ملی

نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال می گوید: جمعه گذشته در مرکز ملی فوتبال با کی روش، قنبرزاده، سهیل مهدی و کیشاری فر جلسه ای داشتیم که در خصوص تمرینی که کی روش برای تیم ملی در نظر گرفته بود، با دوستان مشورت کردیم. برنامه ریزی و تشکیل تیم ملی نیز طبق برنامه ریزی های تیم ملی انجام شد.قنبرزاده و سهیل مهدی با سران باشگاه ها صحبت کردند.کی روش نیز به صورت انحصاری با مربیانی که ملی پوشان در تیم ملی دارند کار می کند؛ صحبت کرد. تعامل و همبستگی بین تیم های باشگاهی و تیم ملی در نوع خود عالی بوده است و ما باید در این مسیر حرکت کنیم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها برای بازیکنان ملی پوش تیم ملی خواهد بود. سازمان لیگ تصمیم دارد شروع جام جهانی را 6 هفته بعد از مسابقات لیگ برتر برگزار کند. طبق برنامه طراحی شده توسط کارلوس کی روش، در پایان هر هفته از مسابقات لیگ برتر، ملی پوشان به اردوی تیم ملی در تهران می روند تا زیر نظر کارلوس کی روش و دیگر ملی پوشان تمرینات ریکاوری را انجام دهند. کادر فنی تیم معمولا بازیکنان باشگاه یک روز بعد از بازی بهبود می یابند و فردای روز شروع مجدد اگر مسابقات در طول هفته باشد تعطیل می شوند.