همدان یا ماهشهر امروز در رنج است

اکنون در هفته پایانی مسابقات از ساعت 18 در شهرهای مختلف کشور به صورت همزمان آغاز می شود و سومین تیم سقوط کننده مشخص می شود که شهرداری همدان با 27 امتیاز و خلیج عربی با 26 امتیاز خواهند بود. .
البته شهرداری همدان بهتر از خلیج فارس ماهشهر است اما در آخرین بازی باید در خانه این تیم به مصاف خیبر برود که روی کاغذ همچنان شانس برد دارد و آن سوی خلیج فارس، ماهشهر راهی یزد شد. بازی با شاگردان سعید اخباری در ورزشگاه شهید نصیری یزد. در هر صورت یکی از این دو تیم در سوت پایان، غم و رنج سقوط به دسته دوم اردوی تیمش را فرا می گیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سومین سقوط از لیگ برتر تا ساعاتی دیگر مشخص می شود.

همدان یا ماهشهر امروز در رنج است


سرویس خبر شماره: 1939351
2 ژوئن 1402 در 14:49 |
1.1 هزار |

0نقطه نظر

سومین تیم سقوط کرده امروز مشخص می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های لیگ دسته اول فصل جاری با حضور تیم امید وحدت خراسان که پس از سقوط خودروی لیسانسه شهر را خریداری کرده بود، خیلی سریع با بی نظمی و بی نظمی مواجه شد. قبل از اینکه بازی ها به نیمه اول برسد. از سوی سازمان لیگ این تیم به دلیل عدم حضور در مسابقات از جدول حذف شد و تمامی نتایج این تیم مقابل حریفان که با باخت همراه بود نیز از جدول حذف شد.
پس از این بود که دو تیم حاشیه خلیج فارس ماهشهر و چوکای تالش که دو تیم ناهماهنگ و با مشکلات فراوان در این فصل بودند، سعی کردند از رده پایینی فرار کنند. تلاش شاگردان چوکایی در آن مسیر که بیشتر شبیه خودسوزی بود، در نهایت هفته گذشته ناکام ماند و با شکست 4 بر 2 مقابل خلیج فارس ماهشهر به دسته دوم سقوط کردند.

1873964