همسران دو ستاره فوتبال انگلیس در دادگاه علیه یکدیگر


سرویس خبر شماره: 1823457 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 13:21 |
41,261 امتیاز خبر|

3نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ربکا وارد و کالین رونی که پیش از این درگیر پرونده قضایی بودند، قرار است در نهایت این هفته در دادگاهی در لندن به مصاف هم بروند.
همسر مهاجم لسترسیتی پس از اتهامات وارده علیه همسر ستاره سابق منچستریونایتد برای بازگرداندن وضعیت خود اقدام قانونی کرد.
ماجرا به اکتبر 2019 برمی گردد، زمانی که همسر رونی در پستی اعلام کرد که برخی از مطالبی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است، و به ویژه برخی از استوری های اینستاگرام او، فقط برای ربکا واردی باز است و دقیقاً این عناصر در رسانه ها. کمی بعد
او عکس‌هایی را منتشر کرد که گمان می‌کرد یکی از اطرافیانش رویدادهای زندگی او را فاش می‌کند برای مجلات، به ویژه روزنامه سان، سپس برخی از پست‌ها را با واردی به اشتراک گذاشت و متوجه شد.

این موضوع خشم همسر مهاجم لستر را برانگیخت و او بارها خود را بی گناه اعلام کرد و اقدامات کالین رونی باعث خدشه دار شدن شهرت او شد و به همین دلیل تصمیم گرفت او را به دادگاه بکشاند.
وکلای رونی همچنین ادعا کردند که ربکا وارد ستونی برای Secret Wag in the Sun نوشته است و پیشینه و رفتار در انتشار اطلاعات خصوصی افرادی که با آنها رابطه نزدیک دارد را تشریح کرده است. اما واردی و وکلای او این موضوع را به طور کامل رد کرده اند.
با این حال، هفته گذشته تیم حقوقی رونی مدعی شد که کارولین وات، مدیر برنامه وارد، به اینستاگرام او دسترسی داشته و ممکن است او کسی باشد که این اطلاعات را در اختیار The Sun قرار داده است.
با نگاهی به مدارک ارائه شده باید دید که کدام یک از همسران فوتبالیست های معروف انگلیس از حکم دادگاه در این پرونده سود می برند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دادگاه همسر جیمی واردی علیه همسر وین رونی این هفته در لندن برگزار می شود.