همسرم در حال پیامک است، می دانم که اتفاقی افتاده است

هرمان ادامه داد: “من سه سال به کرواسی سفر کردم و پسرم را تماشا کردم، دیدم که سطح فوتبال در آنجا کاملاً متفاوت است، روش کار آنها در آنجا کمک زیادی به من کرد. کرواسی بسیاری از بازیکنان خود را به روش آکادمیک آموزش داد. من در من و انگلیس در آکادمی کار کردیم، اما در زاگرب به سطحی رسیدم که قبلاً هرگز ندیده بودم. انرژی زیاد، اشتیاق و دانش. مراکش و کانادا تیم های متفاوتی هستند، ما بیشتر آماده سازی را انجام داده ایم. من با توجه به آنچه که برای رویارویی با کرواسی لازم است تیم را انتخاب خواهم کرد. ما به خودمان ایمان داریم، اما کرواسی تیم ملی بزرگی است. این آزمون بسیار سختی برای ما خواهد بود و ما خوشحالیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1855752
05 دسامبر 1401 ساعت 20:23 |
9.9 هزار |

0نقطه نظر

سخنان جالب سرمربی کانادا؛

به گزارش “ورش سه”، کرواسی و کانادا در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف یکدیگر می روند. کروات ها در اولین بازی خود مقابل مراکش به تساوی بدون گل دست یافتند، در حالی که کانادا علیرغم نمایش درخشان خود با نتیجه 1-0 مغلوب بلژیک شد.

ما 36 سال منتظر ماندیم تا به جام جهانی بیاییم، انگیزه ای بالاتر از این وجود ندارد. ما پیشگام هستیم و با بازیکنان مختلفی سروکار داریم، هر بازیکنی تخصص خود را دارد. ما یک داستان فوق العاده داریم. بازی بسیار سختی خواهد بود و به همین دلیل است که واضح است که انگیزه زیادی داریم. آنها (بازیکنان) نظرات من را نمی خوانند، اما باید بدانند هدف ما چیست. بعد از بلژیک، در هتل به آنها یادآوری کردم که هنوز کار داریم.»

جان هردمن، سرمربی تیم ملی کانادا پیش از بازی با کرواسی گفت: “ما یک بازی مهم در پیش داریم. این بازی نتیجه کاری است که ما در جام جهانی انجام دادیم. وقتی همسرت برایت پیامی می‌فرستد، می‌دانی که چیزی در رسانه‌ها در حال رخ دادن است، اما من این کار را نمی‌کنم. ببین من دیگر این کار را نمی‌کنم. ما خیلی کار می‌کنیم. بازیکنان بسیار آماده هستند و این چیزی است که باید بگویم.

جان هردمن، سرمربی تیم ملی کانادا پیش از بازی با کرواسی اظهار نظر جالبی کرد.

همسرم در حال پیامک است، می دانم که اتفاقی افتاده است