همسرم مربی می شود، او از بازی در میلان پشیمان نیست


سرویس خبر شماره: 1821917 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 18:20 |
8,959 امتیاز خبر|

1نظرات

مارتینا ماکاری:

مارتینا ماکاری، همسر مدافع تورین، به روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت گفت: شک ندارم که لئوناردو در دنیای فوتبال باقی خواهد ماند. فوتبال زندگی اوست، بونوچی عاشق زمین است و می خواهد مربی شود. تورین خانه ما است زیرا ما اینجا یک خانواده شده ایم. اگر لازم باشد با لئو جای دیگری خواهم رفت، اما خانه ما اینجاست.

همسر لئوناردو بونوچی مدافع تیم ملی ایتالیا و یوونتوس درباره علاقه این بازیکن به تمرین صحبت کرد.

او همچنین در مورد جورجیو کیه لینی اظهار نظر کرد که ممکن است در پایان فصل یوونتوس را به مقصد MLS ترک کند.ما رابطه بسیار نزدیکی با کهلینی و خانواده اش داریم و فرزندانمان با هم بزرگ شده اند.»
ماکاری گفت: بونوچی در این فصل برای میلان بازی کرده است. لئو از بازی در میلان پشیمان نیست اما پس از امضای قرارداد با یوونتوس به خانه بازگشت. من همیشه پشت سر او بوده ام.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لئوناردو بونوچی 34 ساله که قرارداد فعلی او با یوونتوس در پایان ژوئن 2024 به پایان می رسد، پس از آویختن کفش هایش قصد دارد وارد عرصه مربیگری شود. این مدافع ایتالیایی که در سال 2005 فوتبال خود را با ویترباسه آغاز کرد و در این سال ها در اینتر، جنوا و میلان بازی کرده است، بیشتر دوران حرفه ای خود را در یوونتوس گذرانده است. او دو فصل بین سال های 2010 تا 2017 تا 2018 در یوونتوس حضور داشت و تاکنون در 417 بازی برای این تیم به میدان رفته و 62 گل به ثمر رسانده است.