همسر جان رام، کلی کیهیل او را تشویق می کند تا در سال 2023 پیروز شود

جان رحم 2

در یک مسابقه هیجان انگیز آخر هفته در آگوستا نشنال، جان رام پیروز شد و اولین عنوان مسترز خود را به دست آورد. رهم بروکس کوپکا را تعقیب کرد، کسی که پیش از شروع مجدد رویداد تحت تأثیر آب و هوا در اوایل صبح شنبه، چهار ضربه برتری داشت. گلف باز با استعداد با شادی و حمایت بی‌شمار همسرش، کلی کیهیل، در گرین هجدهم مواجه شد، که در آنجا بود تا این موفقیت باورنکردنی را با او جشن بگیرد.

جان رام و همسرش کلی کیهیل در 18th Green جشن می گیرند

از زمان فارغ التحصیلی از ASU، رام و کیهیل از حامیان سرسخت دانشگاه خود باقی مانده اند.

جان رحم آسو
جان رام و کلی در یک بازی فوتبال در ایالت آریزونا. منبع: Instagram/jonrahm@

در حالی که جان رام ژاکت سبز نمادین را بر تن می کند و نام خود را در تاریخچه گلف حک می کند، کلی کیهیل به عنوان بزرگترین تشویق کننده و سرسخت ترین حامی او در کنار او می ایستد. با این پیروزی بزرگ، این زوج چیزهای زیادی برای جشن گرفتن دارند زیرا به سفر خود در زمین گلف و خارج از آن ادامه می دهند.

جان رحم کلی ما باز
جان رام و کلی در اوپن آمریکا 2021 (تنیس که او برنده نشد). منبع: Instagram/jonrahm@

راهنماهای شرط بندی گلف که ممکن است دوست داشته باشید


https://sportslens.com/news/look-jon-rahm-and-wife-kelley-cahill-celebrate-his-2023-masters-win/ منبع:

کیهیل یکی از تکیه گاه های اصلی زمین گلف بوده و از دوران دانشگاه از رام حمایت می کند. او بسیاری از پیروزی‌های رهم را از نزدیک شاهد بوده است، از جمله پیروزی او در اوپن آمریکا در سال 2021 و قهرمانی اخیر مسترز در سال 2023. این لحظات پیروزی با حضور کیهیل و فرزندانشان در کنار رهم خاص تر شده است.

عشق و شراکت این زوج یکی از جنبه‌های اساسی زندگی حرفه‌ای رام بوده است، که کیهیل در طول سفر خود از او حمایت بی‌دریغ می‌کند. با پایین آمدن ضربات پایانی، که مهر پیروزی رام بود، کیهیل غرق در احساسات شد، شوهرش را محکم در آغوش گرفت و در شادی موفقیت او سهیم شد.

کالج عاشق در سال 2019 ازدواج کرد

جان رام اکنون یک ژاکت سبز برای همراهی با جام اوپن آمریکا دارد، زیرا او این آخر هفته دومین قهرمانی حرفه ای خود را به دست آورد. همانطور که رهم توپ را در گرین 18 تخلیه کرد، کلی و پسرانش، کپا و انکو به او پیوستند.

این زوج در ژوئن 2018 نامزد کردند و راحم خودش حلقه نامزدی را طراحی کرد. عروسی آنها در دسامبر 2019 در بیلبائو، اسپانیا، جایی که رحم بزرگ شد، برگزار شد. این مراسم در کلیسایی برگزار شد که رام در کودکی در آن حضور داشت و حسی احساسی به روز خاص آنها اضافه کرد.

داستان عشق بین جان رام و کلی کیهیل در دانشگاه ایالتی آریزونا (ASU) آغاز شد، جایی که آنها هر دو تحصیل کردند و حرفه ورزشی مربوطه خود را دنبال کردند. در حالی که رام در بورس تحصیلی گلف بود، کیهیل یک پرتاب نیزه با استعداد در تیم دوومیدانی دانشگاه بود. رابطه آنها در طول روزهای دانشگاه شکوفا شد و اولین ملاقات آنها در یک مهمانی هالووین انجام شد.