همه احتمالات در مورد آینده کریستیانو رونالدو / داستان بازی نکردن کریس و لئو با هم

او در مصاحبه ای با اشاره به اینکه از انتصاب تنهاخ خوشحال است و به نظر می رسد مشتاق به کار کردن زیر نظر این بازیکن باتجربه هلندی و بازگرداندن یونایتد به اوج است، گفت: “چیزی که من از او می دانم این است که او کار فوق العاده ای برای آژاکس انجام داده است. و یک مربی باتجربه است. اما باید به او زمان داده شود. همه چیز باید همانطور که او می خواهد تغییر کند. من از آمدنش خوشحال و هیجان زده هستم. برای او بهترین ها را آرزو می کنم و معتقدم که سال آینده جام را به دست خواهیم آورد.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

یونایتد که این فصل با سرمربی جدید اریک تناخ در لیگ اروپا شرکت خواهد کرد، رونالدو را تنها با 13 میلیون پوند اما با قراردادی 500 هزار پوندی در هفته به خدمت گرفت. او فصل گذشته در 37 بازی 24 گل به ثمر رساند و شیاطین سرخ را در بدترین دوره لیگ برتر به رتبه ششم رساند.

پس از تنها یک فصل حضور در اولدترافورد، کریستیانو رونالدو 37 ساله درخواست انتقال خود را به هیئت مدیره منچستریونایتد ارائه کرد و به دلایل شخصی در تمرین پیش فصل این تیم در روز دوشنبه شرکت نکرد. تمایل بی وقفه رونالدو برای رقابت برای کسب افتخارات برتر و بازی در فوتبال لیگ قهرمانان، دلیل اصلی جذابیت او است و PSG می تواند دقیقاً این پیشنهاد را به او بدهد.

چلسی و بایرن مونیخ نیز از جمله بازیکنان مورد علاقه او هستند، در حالی که رونالدو نیز مشتاق است به قهرمان فرانسه بپیوندد و با مسی و کیلیان امباپه در پاریس همبازی شود. در حالی که پاری سن ژرمن به دنبال خلاص شدن از شر نیمار است، رونالدو مشتاق است لیگ 1 را امتحان کند، رقابتی که هرگز در آن بازی نکرده است و به پاریسی ها کمک کند تا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

در حالی که چلسی به دنبال جذب رونالدو است، حسن صالحامیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، ادعاهایی مبنی بر اینکه جورج مندز، ایجنت رونالدو، غول های بوندسلیگا آلمان را از وضعیت رونالدو مطلع کرده است را رد کرد. صالحیمیدزیچ به اسکای آلمان گفت: کریستیانو رونالدو یک بازیکن برتر با حرفه ای برجسته است. اما شایعه ای که در حال پخش است صحت ندارد.» البته این مصاحبه قبل از این بود که رونالدو به یونایتد از تمایل خود برای بازنشستگی بگوید.

PSG 12 ماه پیش زمانی که رونالدو تصمیم گرفت یوونتوس را ترک کند، از رقابت برای رونالدو کنار کشید. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه تابستان گذشته گفت: «ما حتی به آن فکر هم نمی‌کردیم. همه حدس می زنند که چگونه می توانند از فیفا فیر پلی مالی پیروی کنند، به خصوص پس از قرارداد عظیم امباپه.

پاری سن ژرمن تابستان گذشته مسی را در یک انتقال آزاد تاریخی خرید و با او قراردادی 2 ساله امضا کرد. در آنجا، مسی (که در تمام دوران حضور رونالدو در رئال مادرید برای بارسلونا بازی می‌کرد) با نیمار و کیلیان امباپه هم‌گروه شد، اما آنها نتوانستند از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا عبور کنند.