همه تلاش کردند تا این بازیکن بماند اما نشد! / سیدحسین شغل خصوصی داشت!



روزبه چشمی، هافبک مدافع تیم فوتبال استقلال تهران که به تازگی قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کرده است، پس از پایان تمرین این تیم که در کمپ ناصر حجازی و … برگزار شد، در حالی که در ماشین خود نشسته بود، گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران داشت. . او سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: خدا را شکر اوضاع بهتر شده است. امیدوارم تا اول هفته آینده تیم تکمیل شود و با تیم کامل تمرین کنیم. امیدوارم اردوی خوبی در پیش باشد. امیدوارم باشگاه از فردا نقل و انتقالات را پیگیری کند.

وی سپس درباره حضور حسین حسینی در تمرین استقلال و شرایطی که این روزها دارد، بیان کرد: سید یک موضوع خصوصی داشت و به امید خدا حل می شود. اینجا خانه او و کاپیتان تیم است و حضورش ادامه خواهد داشت.

کاپیتان استقلال در مورد جدایی حردانی و اینکه چرا تلاشی برای حفظ او نشد، توضیح داد: این یک تصمیم فوتبالی است و به هر دلیلی گرفته شد. صالح تصمیم خود را گرفته است و امیدوارم هر کجا که باشد موفق شود. صرف نظر از این، برای مستقل ماندن، باید یک سری چیزها را پشت سر بگذارید. صالح برای این تیم زحمت کشید و دلش برای تیم بود. آنها سعی کردند همه را وادار به ماندن کنند، اما نشد. هرجا هست امیدوارم موفق بشه چون هرجا هست با دلش بازی میکنه.

از چشمی درباره آمدن سامان فلاح به استقلال پرسیده شد که او پاسخ داد: سامان امروز آمد. او یک جوان خوب و آینده دار است. امسال همه ما باید به هم کمک کنیم.

وی درباره وضعیت این روزهای استقلال نیز اینگونه بیان کرد: تا چند روز پیش اوضاع خوب نبود. اما خدا را شکر اوضاع بهتر شده است. گفتیم همه کمک کنند. برگزاری باشگاه و… امیدوارم تیم سریعتر جمع شود و همه باید در این راه به هم کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: واکنش ایمان سلیمی به اولین تمرین رامین رضاییان با استقلال



سرویس داخلی اخبار فوتبال