همه مازندران به دنبال مالک نساجی رفتند!


سرویس خبر شماره: 2051406
7 جولای 1403 ساعت 16:49 |
878 امتیاز خبر

0نقطه نظر

جلسه ویژه با حضور فرماندار، شهردار و سایر مسئولین

فرماندار قائم شهر همچنان به رفع مشکلات ورزشگاه ملی قائم شهر و منصرف رضا حدادیان از فروش باشگاه نساجی ادامه می دهد.

همه مازندران به دنبال مالک نساجی رفتند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناراحتی و دلخوری سران باشگاه نساجی از کمبود امکانات فیزیکی در قائم شهر و عدم توجه به مشکلات مربوط به این باشگاه، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی را به سمتی سوق داد. تصمیم گرفت این باشگاه را هفته گذشته بازگرداند.

اکنون مدیران استانی مازندران و شهرستان قائم شهر به مرکز آمده اند و پیگیر مسائل مربوط به ورزشگاه قائم شهر شده اند تا دلخوری حدادیان و مدیران نساجی نیز برطرف شود.

در همین راستا جلسه بررسی و رفع مشکلات باشگاه نساجی مازندران با بیان مشکلات و مشکلاتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این باشگاه به ارمغان آورد، تشکیل و بر 33 مشکل مطرح شده تاکید شد. در این دیدار فرماندار قائم شهر، جواد مولایی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران، علی رجبی، شهردار قائم شهر، علیپور، برخی از مسئولان ورزشی شهرستان و استان و مسئول سازمان لیگ حضور داشتند. ابراهیم نماینده باشگاه نساجی نیز در این جلسه بود.

فرماندار قائم شهر در این دیدار نساجی را شناسنامه ورزش و فوتبال مازندران دانست و گفت: وی ادامه داد: مردم مازندران و قائم شهر علاقه خاصی به فوتبال و تیم ریشه دار نساجی دارند، ما همیشه در کنار باشگاه نساجی هستیم و این تیم را تنها نخواهیم گذاشت. نساجی یکی از ریشه دارترین تیم های ایران است و در نساجی سند ورزش استان مازندران است.

فرماندار قائم شهر ادامه داد: وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم از مالک و مدیریت باشگاه نساجی و همچنین عوامل این تیم تشکر کنیم و اهالی قائم شهر درخواست ساخت ورزشگاه جدید را داشته اند و طی جلسه ای که با استاندار داشتیم فرماندار بلافاصله این موضوع را مطرح کرد و مقرر شد با هماهنگی آقای حدادیان و اداره کل ورزش و جوانان استان این مهم در شهرستان قائم شهر انجام شود.

فرماندار قائم شهر با تاکید بر ادامه رفع مشکلات باشگاه نساجی گفت: این جلسات باعث دلگرمی مردم شهر می شود و اگر به وظیفه خود در قبال این تیم عمل نکنیم خودمان را از دست می دهیم. تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات باشگاه نساجی، ساخت ورزشگاه جدید و پاسخگویی به مطالبات انجام می دهیم. از ‘AFC.’

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه همه ما هوادار نساجی هستیم و هیچ گاه این تیم را تنها نخواهیم گذاشت، افزود. وی ادامه داد: نساجی از نظر ساختار و مدیریت مالی یکی از بهترین تیم های لیگ ایران است که در سال های اخیر با مدیریت خوب آقای رضا حدادیان فعالیت خود را آغاز کرده است و خود استاندار هم آرزو دارد مشکلات باشگاه نساجی حل شود. در اسرع وقت و عزم استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برای رفع این دغدغه ها و درخواست ها وجود دارد زیرا نساجی برند ورزش مازندران و شور و نشاط اجتماعی است که باشگاه ایجاد می کند. منسوجات به استان مازندران و شهرستان قائم شهر تزریق می شود و به هیچ وجه یافت نمی شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی