همه ما پپ گواردیولا را دوست داریم


سرویس خبر شماره: 1846399
11 اکتبر 1401 @ 7:42 ب.ظ
13.8K |

هفتنقطه نظر

رودری:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از گذراندن شش فصل فوق العاده و درخشان روی نیمکت منچسترسیتی، قرارداد پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی موفق این باشگاه در ژوئن 2023 به پایان می رسد. برخی شایعات حاکی از احتمال جدایی گواردیولا در پایان فصل اما رودری ابراز امیدواری کرد که سرمربی روی نیمکت سیتی بماند و در سال های آینده موفقیت های بیشتری را جشن بگیرد.

الان سه سال است که زیر نظر این سرمربی کار می کنم و امیدوارم این روند برای مدت طولانی ادامه داشته باشد. اما این واقعیت وجود دارد که سرمربی ها در نهایت خسته می شوند. البته من دیگو سیمئونه را 11 یا 12 سال روی نیمکت دیدم و این به نظرم قابل درک است. اما با این تیمی که در چند سال آینده خواهیم داشت، فکر می کنم پپ گواردیولا می تواند آینده این باشگاه را تصور کند. او باید اینجا باشد زیرا گواردیولا یک مربی فوق العاده برای سیتی است و با هم می توانیم افتخارات بیشتری را در سال های آینده کسب کنیم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

رودری به تایمز گفت: “همه ما بازیکنان سیتی به پپ گواردیولا علاقه زیادی داریم و او در چند سال گذشته مربی بزرگی روی نیمکت بوده است. گواردیولا سرمربی است و اگر تصمیم بگیرد در باشگاه بماند و قراردادش را تمدید کند.” اگر تمدید کند همه خوشحال می شویم.

رودری هافبک اسپانیایی منچسترسیتی مدعی شد همه بازیکنان این تیم عاشق پپ گواردیولا هستند.

همه ما پپ گواردیولا را دوست داریم