همه می خواستند سجاد پنالتی بزند جز شهباززاده

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کوین یاماگا اولین زنی است که از استقلال پنالتی می گیرد و وقتی پنالتی به سود استقلال اعلام می شود، هیچکس به سمت توپ نمی رود و شوت می کند. به خصوص که می دانند این بازیکن فرانسوی در سخت ترین شرایط پنالتی اش را تبدیل به گل می کند. اما این بار که یک پنالتی به سود استقلال اعلام شد، کوین جز در شرایط استثنایی در زمین حضور نداشت. او دقایقی قبل از اعلام پنالتی جای خود را به صالح حردانی داده بود.

مهدی قیدی ستاره استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان در کنار آرش رضوند توپ را گرفت و پشت ضربه ایستاد تا هت تریک کند. برخی بازیکنان می خواستند سجاد شهباززاده پشت پنالتی بایستد. مهاجمی که از سپاهان به عنوان آقای گل به ترکیب استقلال آمده اما هنوز گلی نزده و تحت فشار زیادی است. او در دقایق پایانی بازی به جای امیر ارسلان مطهری وارد زمین شد تا در پیروزی استقلال نقش داشته باشد اما تلاش های او این بار هم به گل نرسید. شاید آن ضربه به سمت دروازه طلسم گل نخوردن مهاجم را می شکست اما مهدی قیدی می خواست خودش آن ضربه را بزند و علیرغم اصرار برخی بازیکنان از جمله روزبه چشمی و آرش رضوند، حاضر به رها کردن توپ نشد و در نهایت توپ را رها کرد. شوت او توسط فرهاد کرمانشاهی مهار شد.

1799706


سرویس خبر شماره: 1869239
19 فوریه 1401 ساعت 09:34
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به نظر سجاد شهباززاده خوشش نیامد. او پس از از دست دادن پنالتی، مهدی قیدی را در آغوش گرفت و از این بازیکن جوان دلجویی کرد. اتفاقی که برای سجاد شهباززاده افتاد برای بسیاری از بهترین مهاجمان جهان نیز رخ داده است و سجاد معتقد است که در نهایت از این بحران عبور خواهد کرد. او این روزها با وجود اینکه گل نمی زند خوب کار می کند. چون استقلال خوب بازی می کند و می برد. سجاد در اواسط فصل با پیشنهاداتی روبرو شد اما در صحبت هایی که با ریکاردو ساپینتو داشت، در نهایت تصمیم گرفت در اردوی این تیم بماند، یعنی با وجود اینکه سجاد گل نزده اما از حضورش در استقلال خوشحال است و امیدوار است که در اردوی این تیم بماند. نام خود را به عنوان یک گلزن در بازی های باقی مانده ذخیره کنید. رفتار او با مهدی قیدی بعد از پنالتی نشان می دهد که او از شرایطی که در آن قرار دارد گلایه ای ندارد و سعی دارد شرایط را تغییر دهد. او به اندازه کافی توانایی گلزنی در طول مسابقه را دارد و نیازی به زدن پنالتی ندارد. آن زمان خیلی ها می خواستند سجاد شهباززاده پنالتی بزند اما به نظر او خیلی دوست نداشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وقتی داور پنالتی را برای استقلال اعلام کرد، مهدی قیدی توپ را گرفت تا هت تریک کند اما اکثر بازیکنان استقلال می خواستند سجاد شهبازادا این پنالتی را بزند.

همه می خواستند سجاد پنالتی بزند جز شهباززاده