همه نگاه ها به چلسی با اولین بازی در 9 روز گذشته – Talk Chelsea

فقط در نه روز، چلسی دوباره فوتبال بازی می کند خانم ها و آقایان. این ممکن است شما را پر از ترس، اضطراب و ترس کند، یا ممکن است شما را پر از هیجان و شادی کند. هر احساسی که ممکن است در شما ایجاد کند، احتمالاً نمی توانید منتظر بازگشت چلسی باشید، حتی اگر کمی باشد.

برای من، این زمان است. همه چیز از فصل گذشته و فصل قبل ناپدید می شود. ما دوباره می رویم. ما فصل را با همان مقدار امتیاز منچسترسیتی و آرسنال شما شروع می کنیم و شانس موفقیت دوباره داریم. آیا فکر می کنم موفق می شویم؟ وقتی پنجره نقل و انتقالات تمام شد، یک مقاله پیش‌بینی فصل انجام خواهم داد، زیرا هنوز فکر می‌کنم این موضوع به بقیه کارهای نقل و انتقالاتی که انجام می‌دهیم بستگی دارد. اما نکته این است که ما دوباره شروع می کنیم و هر شانسی برای بردن چیزی در این فصل داریم.

تمرکز اکنون بر روی چلسی بازگشته است، زیرا کار سخت در Cobham بالا می رود و تورنمنت های بین المللی تابستان امسال به پایان می رسد. چلسی پنجشنبه 25 جولای با رکهام بازی می کند، که اکنون بسیار نزدیک است!

انزو مارسکا و بازیکنان در حال حاضر سخت روی تاکتیک های خود در زمین تمرین کار می کنند. فکر می‌کنم خیلی زود تفاوت‌ها را در فوتبال خود و تأثیر مارسکا روی بازی‌مان خواهیم دید.

اما هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم. ما تعداد زیادی بازیکن برای فروش داریم و اکنون که تورنمنت های بین المللی به پایان رسیده است، این افزایش خواهد یافت. ما اکنون شاهد خواهیم بود که بازیکنان شروع به حرکت از دروازه می کنند، به نظر من عربستان در برخی از این حرکت ها نقش ایفا خواهد کرد.

سپس بسته به گزینه ها، فرصت ها، در دسترس بودن و هزینه کلی، همچنان به دنبال جذب یک وینگر جدید و یک مهاجم جدید هستیم. اما همه چیز در پشت صحنه جریان دارد و حالا که این رقابت ها به پایان رسیده است، فکر می کنم در روزها و هفته های آینده شاهد سروصدای بیشتری در نقل و انتقالات چلسی باشیم. خیلی چیزها نیز به خروجی ها بستگی دارد، و این بدان معناست که پست های بیشتری از یک وینگر و مهاجم وجود دارد.

مثل همیشه، من هر آنچه را که به دست بیاورم در وب سایت Substack خودم خواهم آورد. من هر روز با منابع صحبت می کنم و امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری در مورد نقل و انتقالات تابستان امسال و تا پایان پنجره بشنویم.

تمرکز، تمرکز مجدد، و حرکت به جلو در حال حاضر. چلسی به زودی دوباره می رود، و ما یک بار دیگر آنجا خواهیم بود!

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-all-eyes-ahead-for-chelsea-with-first-game-back-in-just-9-days/ منبع: