همه پرسی احتمالی در بارسلونا: لاپورتا باید برود


سرویس خبر شماره: 2051525
8 جولای 1403 ساعت 16:17 |
2.9 هزار |

7نقطه نظر

چند ماه دیگه بهش فرصت میدم

ویکتور فونت هشدار داده است که اگر خوان لاپورتا نتواند شرایط بارسا را ​​تا زمستان بهبود بخشد، برای همه پرسی برنامه ریزی خواهد کرد.

همه پرسی احتمالی در بارسلونا: لاپورتا باید برود

به گزارش “وارش سه”، ویکتور فونت سه سال پیش نامزد ریاست جمهوری شد بارسلونا به خوان لاپورتا باخت. او این روزها که اوضاع بارسلونا از نظر اقتصادی و ورزشی خوب نیست، بهترین فرصت را برای حمله به لاپورتا انتخاب کرد و حتی در ماه فوریه نامه ای سرگشاده در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که در آن به انتقاد از لاپورتا پرداخت.

1991866

او روز گذشته بار دیگر به رئیس بارسا حمله کرد و اعلام کرد که برکناری و برگزاری رفراندوم را رد نمی کند. “بارسا باشگاهی است که ثبات در آن بسیار مهم است. ما هیئت مدیره ای داریم که سه سال پیش رای اعتماد گرفت و در حال حاضر باید منتظر بمانیم.” “متاسفانه، لاپورتا خود مشکل اصلی بارسلونا است، در حالی که ما انتظار داریم او این مشکل را حل کند. مسئله.”

فونت ادامه داد: من استیضاح و برگزاری همه پرسی را گزینه نهایی می دانم. من چند ماه دیگر به لاپورتا فرصت می دهم و اگر اوضاع به همین منوال بماند، چیزی را رد نمی کنم. بارسا هنوز یک میلیارد یورو بدهکار است و لاپورتا به حل این مشکل فکر نکرده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی