همه چیز برای اولین بازی Fix Cheikh Diabaté آماده است


سرویس خبر شماره: 1867915
11 فوریه 1401 @ 11:55 ب.ظ.
نمایش 3K |

0نقطه نظر

آیا یحیی به مهاجم متخصص اعتماد دارد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شیخ دیاباته در این فصل 5 بازی برای پرسپولیس انجام داده اما هرگز نتوانسته در ترکیب اصلی شیرهای سرخ قرار بگیرد. او 154 دقیقه در تیم ارتش سرخ بازی کرد و توانست یک گل به ثمر برساند.

دیاباته در دیدار مقابل فولاد در چارچوب جنجالی ترین اتفاق این دیدار قرار گرفت. تقابل حزباوی با او در محوطه جریمه با اعتراض پرسپولیسی ها همراه شد اما داور پنالتی نگرفت.

نکته مهم این است که حالا دیاباته بعد از 5 بازی که میانگین پاس گل هایش به 30 دقیقه می رسد، شانس خوبی برای رویارویی با آلومینیوم فیکس دارد که در این صورت پرسپولیس پس از 6 بازی با یک مهاجم تخصصی هم بازی خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما مصدومیت در دیدار دوستانه با سپاهان باعث شد تا 360 دقیقه تمرین تیمش در لیگ برتر را از دست بدهد. اما در نهایت در بازی با ذوب آهن به تیم تیغه ها برگشت و موقعیت بسیار خوبی داشت که تبدیل به گل نشد.

دیاباته اولین بازی خود را مقابل مس رفسنجان انجام داد و سپس دقایقی مقابل ملوان دقیقی بازی کرد و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و تا آستانه دروازه پیش رفت اما برای اولین گل منتظر بازی مقابل مس کرمان بود و توانست گلزنی کند. سه امتیاز کسب کند

1797076

دیدار با آلومینیوم بهترین فرصت برای شیخ دیاباته برای تبدیل شدن به مهاجم اول پرسپولیس است.

همه چیز برای اولین بازی Fix Cheikh Diabaté آماده است